eprintid: 1547 rev_number: 30 eprint_status: archive userid: 15 dir: disk0/00/00/15/47 datestamp: 2008-11-25 11:01:30 lastmod: 2015-08-14 16:01:11 status_changed: 2008-11-25 11:01:30 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Роль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярів language: ukraine abstract: У статті розглядаються роль та місце геометричних знань у початковій дизайн-освіті школярів. Подано практичний досвід організації початкової дизайн-освіти на уроках геометрії в 7-9 класах. Учнями розроблялися дизайн-проекти, які були пов’язані з використанням на практиці "золотого перерізу". Це дає змогу учням старших класів пов’язувати свої теоретичні знання з практикою в подальшому житті. creators_name: Кондратюк, Г. О. ispublished: pub subjects: NC subjects: QA full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 31 pagerange: 118-120 refereed: TRUE citation: Кондратюк, Г. О. (2007) Роль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 118-120. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1547/1/07kgopds.pdf