%0 Journal Article %A Семенець, Л. М. %D 2014 %F zu2:15470 %I Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького %J вісник черкаського університету серія педагогічні науки Науковий журнал %K умова, педагогічні умови, компоненти, структура системи педагогічних умов, закономірності, дидактичні умови, розвивальна функція навчання %N 26 %P 42-49 %T Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/15470/ %X У статті проаналізовано тлумачення понять «умова», «педагогічні умови». Обгрунтовано особливості й взаємозв'язок структурних і функціональних компонентів педагогічної системи «викладач - студент», що забезпечує її цілісність. Представлено трирівневу структуру системи педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання. Зроблено висновки щодо необхідності дотримання визначеної системи педагогічних умов професійно-педагогічної підготовки, що здійснюється з метою формування готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання.