eprintid: 15470 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/54/70 datestamp: 2015-02-06 13:03:09 lastmod: 2015-02-06 13:03:09 status_changed: 2015-02-06 13:03:09 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання language: ukraine abstract: У статті проаналізовано тлумачення понять «умова», «педагогічні умови». Обгрунтовано особливості й взаємозв'язок структурних і функціональних компонентів педагогічної системи «викладач - студент», що забезпечує її цілісність. Представлено трирівневу структуру системи педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання. Зроблено висновки щодо необхідності дотримання визначеної системи педагогічних умов професійно-педагогічної підготовки, що здійснюється з метою формування готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання. keywords: умова, педагогічні умови, компоненти, структура системи педагогічних умов, закономірності, дидактичні умови, розвивальна функція навчання interacttype: expositive learntype: narrativetext context: Наукові статті збірника рекомендовані викладачам вищої та загальноосвітньої школи, студентам, магістрантам та аспірантам. creators_name: Семенець, Л. М. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: вісник черкаського університету серія педагогічні науки Науковий журнал number: 26 publisher: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького pagerange: 42-49 refereed: TRUE referencetext: 1. Философский словарь / [под ред. И. Т. Фролова]. - М.: Политиздат, 1987. - 588 с. 2. Талызина Н. Ф. Теоретические основы разработки модели специалиста / Нина Фёдоровна Талызина. -М.: Знание, 1986.-164 с. 3. Философский энциклопедический словарь / [гл. ред. Л. Ф. Ильичев]. - М. : Советская энциклопедия. -1983.-839 с. 4. Педагогіка вищої школи: [навч. посіб.] / [3. Н. Курлянд, Р. I. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.]; за ред. 3. Н. Курлянд. - [3-тє вид., перероб. і доп.] - К. : Знання, 2007. - 495 с. 5. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій: [навч. посіб.] / [О. М. Пехота та ін.]. - К. : А.С.К., 2003. - 240 с . 6. Гуцан Т. Г. Формування готовності майбутнього вчителя економіки до профільного навчання старшокласників: автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Т. Г. Гуцан. - Житомир, 2011. - 21 с 7. Рибалка В. В. Психологія розвитку творчої особистості: [монографія] / Валентин Васильович Рибалка. - К. : Вища школа, 1996. - 362 с 8. Выготский Л. С. Педагогическая психология /Лев Семенович Выготский - М. : Педагогика, 1991. -480 с. 9. Семенець С. П. Теорія і практика розвивального навчання у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики: дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Сергій Петрович Семенець. - Житомир, 2011. -510с. 10. Гончаренко Семен. Український педагогічний словник / С Гончаренко - Київ : Либідь, 1997. - 376 с П.Слєпкань 3.1. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: [навчальний посібник] / Зінаїда Іванівна Слєпкань. - К. : Вища школа, 2005. - 239 с 12. Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: [навч. посіб.] /С.У.Гончаренко, П. М. Олійник, В. К. Федорченко та ін. [ за ред. С. У. Гончаренка, П. М. Олійника]. - К. : Вища школа, 2003.-323 с 13. Пискунов А. И. Хрестоматия по истории зарубежной педагогики: [учеб. пособие для студ. пед. ин-тов] / А. И. Пискунов. - М. : Просвещение, 1981. - 528 с. 14. Семеног О. М. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя української мови і літератури / О. М. Семеног // Педагогічна майстерність у закладах професійної освіти: монографія - К. : 2003.-246 с citation: Семенець, Л. М. (2014) Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання. вісник черкаського університету серія педагогічні науки Науковий журнал (26). с. 42-49. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15470/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%281%29.pdf