relation: http://eprints.zu.edu.ua/15476/ title: Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання creator: Спірін, О. М. subject: LB2300 Вища освіта description: У статті уточнено поняття інформаційно-комунікаційної технології й інформаційно-комунікаційної технології навчання. На основі аналізу досвіду розроблення й оцінювання ефективності методичної системи базової фахової підготовки вчителів інформатики обґрунтовано критерії зовнішньої і критерії внутрішньої якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розглянуто показники зовнішніх – проектувального, конструктивного, організаційного, комунікативного та гностичного критеріїв, і внутрішніх критеріїв – диференціації, індивідуалізації, інтенсифікації процесу навчання і результативності навчальної діяльності. Наведено підходи щодо оцінювання показників для з'ясування ступеня проявлення критеріїв. date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/15476/1/788-2634-1-PB.pdf identifier: Спірін, О. М. (2013) Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (33). ISSN ISSN 2076-8184 language: ukraine