%0 Journal Article %@ ISSN 2076-8184 %A Спірін, О. М. %D 2013 %F zu2:15476 %J Інформаційні технології і засоби навчання %K інформаційно-комунікаційні технології навчання, оцінювання якості, зовнішні критерії і показники якості, внутрішні критерії і показники якості, ІКТ-компетентність %N 33 %T Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/15476/ %V 1 %X У статті уточнено поняття інформаційно-комунікаційної технології й інформаційно-комунікаційної технології навчання. На основі аналізу досвіду розроблення й оцінювання ефективності методичної системи базової фахової підготовки вчителів інформатики обґрунтовано критерії зовнішньої і критерії внутрішньої якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розглянуто показники зовнішніх – проектувального, конструктивного, організаційного, комунікативного та гностичного критеріїв, і внутрішніх критеріїв – диференціації, індивідуалізації, інтенсифікації процесу навчання і результативності навчальної діяльності. Наведено підходи щодо оцінювання показників для з'ясування ступеня проявлення критеріїв.