relation: http://eprints.zu.edu.ua/15533/ title: Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників creator: Портницька, Н. Ф. subject: B Філософія (Загальне) subject: BF Психологія description: У статті розглядаються особливості наслідування у продуктивній діяльності у дошкільному віці. Представлені результати експериментального дослідження наслідування дошкільниками дій дорослого та ровесників. Однією з умов розвитку творчих здібностей дошкільників є усвідомлене вибіркове наслідування дій рвесників, що доволяє задовольнити потребу у визнанні. В статье рассматриваются особенности подражания в продуктивной творческой деятельности в дошкольном возрасте. Представлены результаты экспериментального исследования подражания дошкільниками действий взрослого и ровесников. Одним из условий развития твореских способностей дошкольников является сознательное избирательное подражание действий ровесников, позволяющее удовлетворить потребность в признании. Features of imitation in efficiently-creative activity in pre-school age are considered in the article. The results of experimental investigation of imitation adult and the same aged person by preschoolers are presented. One of the conditions in developing preschoolers creative abilities is conscious selective imitation actions of same aged people to satisfy need for recognition. publisher: НПУ імені М.П. Драгоманова date: 2006 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/15533/1/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D0%B4%D0%BE%20%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%20%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf identifier: Портницька, Н. Ф. (2006) Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників. Наукови часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць (12(37)). с. 171-175. language: ukraine