relation: http://eprints.zu.edu.ua/15558/ title: Ергоніми міста Житомира як елемент реклами creator: Гримашевич, Г. І. creator: Кравцова, Анна subject: Українська description: У статті проаналізовано чинники процесу номінації ергонімів міста Житомира, досліджено засоби реалізації рекламної функції ергонімів. publisher: Житомир. ЖДУ імені Івана Франка date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/15558/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf identifier: Гримашевич, Г. І., Кравцова, Анна (2014) Ергоніми міста Житомира як елемент реклами. Студентські лінгвістичні студії (5). с. 67-70. language: ukraine