eprintid: 15558 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1471 dir: disk0/00/01/55/58 datestamp: 2015-02-12 14:32:56 lastmod: 2015-02-12 14:32:56 status_changed: 2015-02-12 14:32:56 type: article metadata_visibility: show title: Ергоніми міста Житомира як елемент реклами language: ukraine abstract: У статті проаналізовано чинники процесу номінації ергонімів міста Житомира, досліджено засоби реалізації рекламної функції ергонімів. keywords: ергоніми, Житомир, реклама, елемент реклами, номінація ергонімів, рекламна функція creators_name: Гримашевич, Г. І. creators_name: Кравцова, Анна ispublished: pub subjects: PG3801-3987 divisions: sch_duk full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Студентські лінгвістичні студії number: 5 publisher: Житомир. ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 67-70 refereed: TRUE citation: Гримашевич, Г. І., Кравцова, Анна (2014) Ергоніми міста Житомира як елемент реклами. Студентські лінгвістичні студії (5). с. 67-70. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15558/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf