relation: http://eprints.zu.edu.ua/15668/ title: Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект creator: Романюк, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика subject: PE Англійська мова date: 2009 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/15668/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0%2020-%D1%85%20%D1%80%D1%80.%200%2C46.pdf identifier: Романюк, С. К. (2009) Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134). language: ukraine