eprintid: 15668 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4553 dir: disk0/00/01/56/68 datestamp: 2015-02-18 12:07:37 lastmod: 2015-02-18 12:07:37 status_changed: 2015-02-18 12:07:37 type: article metadata_visibility: show title: Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект language: ukraine creators_name: Романюк, С. К. ispublished: pub subjects: P1 subjects: PE divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2009 publication: Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134) refereed: FALSE citation: Романюк, С. К. (2009) Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134). document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15668/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0%2020-%D1%85%20%D1%80%D1%80.%200%2C46.pdf