relation: http://eprints.zu.edu.ua/15669/ title: Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами creator: Романюк, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика subject: PE Англійська мова date: 2009 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/15669/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D1%81%D1%83%D0%B3%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD.%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8%200%2C5.pdf identifier: Романюк, С. К. (2009) Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами. Психолінгвістика : [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький : ПП “СКД”, Вип. 4. language: ukraine