eprintid: 15669 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4553 dir: disk0/00/01/56/69 datestamp: 2015-02-18 12:07:43 lastmod: 2015-02-18 12:07:43 status_changed: 2015-02-18 12:07:43 type: article metadata_visibility: show title: Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами language: ukraine creators_name: Романюк, С. К. ispublished: pub subjects: P1 subjects: PE divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2009 publication: Психолінгвістика : [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький : ПП “СКД”, Вип. 4 refereed: FALSE citation: Романюк, С. К. (2009) Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами. Психолінгвістика : [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький : ПП “СКД”, Вип. 4. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15669/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D1%81%D1%83%D0%B3%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD.%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8%200%2C5.pdf