eprintid: 15676 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4553 dir: disk0/00/01/56/76 datestamp: 2015-02-18 12:08:20 lastmod: 2015-02-18 12:08:20 status_changed: 2015-02-18 12:08:20 type: article metadata_visibility: show title: Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата language: ukraine creators_name: Романюк, С. К. ispublished: pub subjects: P1 subjects: PE divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2014 publication: Наукові записки. Серія Філологічна. Випуск 44. – Острог: Національний університет «Острозька академія» refereed: FALSE citation: Романюк, С. К. (2014) Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата. Наукові записки. Серія Філологічна. Випуск 44. – Острог: Національний університет «Острозька академія». document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15676/1/3_Romanyuk%20%D0%9E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%202014.pdf