%0 Journal Article %A Ленчук, І. Г. %D 2013 %F zu2:15695 %J Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology %K аксонометрія, зображення, вірність, наочність, умовні співвідношення, діяльність %N 9 %T Методичні засади рисункового моделювання %U http://eprints.zu.edu.ua/15695/ %X У статті актуалізується проблема становлення в майбутніх учителів математики стереотипів якісного, економного в часі виконання зображень яких завгодно об’єктів стереометрії. Пропонується, як універсальний у навчанні. авторський метод «аксонометричних напрямів і умовних співвідношень». Аксонометричні напрями гарантують найкращу наочність бінарних моделей тривимірних конструкцій до теорем і задач стереометрії, а умовні співвідношення між елементами фігур - вірність таких зображень. Наведено приклади побудов.