%0 Journal Article %@ 2308-5258, e-ISSN 2308-1996 %A Ленчук, І. Г. %D 2013 %F zu2:15696 %I Issue %J Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology %K модель, січна площина, фігура перерізу, перезадавання, графічний (графоаналітичний) метод. %N 5 %T Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи» %U http://eprints.zu.edu.ua/15696/ %X Донині у студентській аудиторії не акцентується значимість інноваційних педагогічних технологій наукою обгрунтованого оволодіння дисципліною «Геометрія» на основі конструктивною підходу. Це не сприяє професійному і особистісному становленню майбутнього вчителя. У статті прикладами реальних позиційних і метричних задач «на перегин тіл площиною» легально продемонстровано графічні і графоаналітичні можливості конструктивно-генетнчного методу їх розв’язання (в сукупності з обчислювальним методом). У деталях розкрито питання задавання і, з метою реалізації навичок звичного мислення по ходу розв’язання задачі, вдалого перезадавання на проекційному рисунку січної площини Тема мас серйозне продовження у вивченні способів застосування графічних і графоаналітичних методів стосовно до задач метричного характеру.