eprintid: 15696 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 513 dir: disk0/00/01/56/96 datestamp: 2015-02-19 09:44:18 lastmod: 2016-10-03 11:13:27 status_changed: 2015-02-19 09:44:18 type: article metadata_visibility: show title: Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи» language: ukraine abstract: Донині у студентській аудиторії не акцентується значимість інноваційних педагогічних технологій наукою обгрунтованого оволодіння дисципліною «Геометрія» на основі конструктивною підходу. Це не сприяє професійному і особистісному становленню майбутнього вчителя. У статті прикладами реальних позиційних і метричних задач «на перегин тіл площиною» легально продемонстровано графічні і графоаналітичні можливості конструктивно-генетнчного методу їх розв’язання (в сукупності з обчислювальним методом). У деталях розкрито питання задавання і, з метою реалізації навичок звичного мислення по ходу розв’язання задачі, вдалого перезадавання на проекційному рисунку січної площини Тема мас серйозне продовження у вивченні способів застосування графічних і графоаналітичних методів стосовно до задач метричного характеру. keywords: модель, січна площина, фігура перерізу, перезадавання, графічний (графоаналітичний) метод. creators_name: Ленчук, І. Г. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: sch_mat full_text_status: public date: 2013 publication: Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology number: 5 publisher: Issue refereed: TRUE issn: 2308-5258, e-ISSN 2308-1996 citation: Ленчук, І. Г. (2013) Конструктивно-генетичний метод у задачах «на перерізи». Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology (5). ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15696/1/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%205-2013.pdf