eprintid: 1571 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 43 dir: disk0/00/00/15/71 datestamp: 2008-11-25 10:37:49 lastmod: 2016-10-06 09:59:25 status_changed: 2008-11-25 10:37:49 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект language: ukraine abstract: У статті проаналізовано методологічні аспекти діяльності вчителя іноземних мов у контексті його інформаційної діяльності. Розглянуто суттєві риси інформаційного суспільства, що впливають на зміну статусу науки та освіти, зокрема й діяльності вчителів іноземних мов. Досліджено взаємозв’язок інформаційної діяльності з формуванням головних компетенцій eчителя. creators_name: Самойлюкевич, І. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 34 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 72-75 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Самойлюкевич, І. В. (2007) Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 72-75. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1571/1/07sivmma.pdf