relation: http://eprints.zu.edu.ua/15804/ title: Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами creator: Русецька, О. Б. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності publisher: К: КНУКі М, 2014 date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/15804/1/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf identifier: Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). с. 306-311. language: ukraine