eprintid: 15804 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1462 dir: disk0/00/01/58/04 datestamp: 2015-02-25 13:58:21 lastmod: 2016-03-07 01:02:55 status_changed: 2015-02-25 13:58:21 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_11373 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. pp. 306-311. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:25 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами language: ukraine abstract: У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності keywords: реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами creators_name: Русецька, О. Б. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. number: 2 publisher: К: КНУКі М, 2014 pagerange: 306-311 refereed: TRUE citation: Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). с. 306-311. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15804/1/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf