eprintid: 15804
rev_number: 20
eprint_status: archive
userid: 1462
dir: disk0/00/01/58/04
datestamp: 2015-02-25 13:58:21
lastmod: 2016-03-07 01:02:55
status_changed: 2015-02-25 13:58:21
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_11373
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Русецька, О. Б.
(2014)
Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами.
Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв.
pp. 306-311.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:25
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами
language: ukraine
abstract: У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
keywords: реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами
creators_name: Русецька, О. Б.
ispublished: pub
subjects: P1
divisions: sch_edi
full_text_status: public
date: 2014
date_type: published
publication: Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик.
number: 2
publisher: К: КНУКі М, 2014
pagerange: 306-311
refereed: TRUE
citation: Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). с. 306-311.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15804/1/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf