%0 Journal Article %A Спірін, О. М. %D 2007 %F zu2:1584 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 34 %P 85-90 %T Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача %U http://eprints.zu.edu.ua/1584/ %X У статті розглянуто проектування технології навчання як окремого виду професійної діяльності викладача вищого закладу освіти. Визначені напрями роботи викладача щодо дидактичного описання кредитно-модульної системи навчання майбутніх фахівців. Досліджено особливості загальної дидактичної й організаційно-дидактичної моделей для розробки проекту нової технології навчання. Розглянуто основні компоненти дидактичних моделей фахівця, дисципліни, студента, викладача та моделі організації навчального процесу.