eprintid: 1594 rev_number: 31 eprint_status: archive userid: 43 dir: disk0/00/00/15/94 datestamp: 2008-11-25 09:49:20 lastmod: 2015-08-14 16:13:43 status_changed: 2008-11-25 09:49:20 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. language: ukraine abstract: У статті зроблено спробу дослідити, якими були філософсько-педагогічні погляди на людину та її місце в педагогічному процесі під час Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом. Її об’єктність обумовлена природним походженням, а суб’єктність – унікальною природною організацією. creators_name: Харченко, Т. Г. creators_id: phrg.lnpu@mail.ru ispublished: pub subjects: B1 full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 34 pagerange: 91-97 refereed: TRUE citation: Харченко, Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 91-97. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1594/1/07htgfbr.pdf