relation: http://eprints.zu.edu.ua/16046/ title: Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості creator: Стахова, О. О. subject: BF Психологія description: Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості. publisher: ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький імені Григорія Сковороди" date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/16046/1/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0%20%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.%D0%9E._%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B0%20%D0%B7%D1%80%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.pdf identifier: Стахова, О. О. (2014) Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу, 6 (35). с. 378-384. ISSN 996-8743-01-6 language: ukraine