%0 Journal Article %@ 996-8743-01-6 %A Стахова, О. О. %D 2014 %F zu2:16046 %I ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький імені Григорія Сковороди" %J Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу %K професійна самосвідомість, особистісна зрілість, мотивація досягнення, Я-концепція, почуття громадянського обов’язку, життєва установка, здатність до психологічної близькості з іншими людьми. %N 35 %P 378-384 %T Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості %U http://eprints.zu.edu.ua/16046/ %V 6 %X Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості.