eprintid: 16046 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/01/60/46 datestamp: 2015-03-03 12:29:26 lastmod: 2015-03-03 12:29:26 status_changed: 2015-03-03 12:29:26 type: article metadata_visibility: show title: Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості language: ukraine abstract: Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості. keywords: професійна самосвідомість, особистісна зрілість, мотивація досягнення, Я-концепція, почуття громадянського обов’язку, життєва установка, здатність до психологічної близькості з іншими людьми. creators_name: Стахова, О. О. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу volume: 6 number: 35 publisher: ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький імені Григорія Сковороди" pagerange: 378-384 refereed: TRUE issn: 996-8743-01-6 referencetext: 1. Артемова О.І. Професійна самореалізація особистості в сучасних умовах / О.І. Артемова // Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації. – 2010. – № 1. – С. 97 – 101. 2. Гильбух Ю.З. Тест-опросник личностной зрелости / Ю.З. Гильбух. – К.: Научно-практический центр “Психодиагностика и дифференцированное обучение”, 1994. – 24 с. 3. Кравец Г.Ю. Педагогические условия проявления личностной зрелости студентов в учебно-воспитательном процессе вуза: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Кравец Галина Юльевна. – Иркутск, 2005. – 182 с. 4. Моросанова В.И. Стилевая саморегуляция поведения человека / В.И. Моросанова, Е.М. Коноз // Вопросы психологии. – 2000. – № 2. – С. 118 – 127. 5. Пантилеев С.Р. Методика исследования самоотношения / С.Р. Пантилеев. – М.: Смысл, 1993. – 32 с. 6. Психологія праці та професійної підготовки особистості: навч. посібн. / П.С. Перепелиця, В.В. Рибалка. – Хмельницький: ТУП, 2001. – 330 с. 7. Реан А.А. Психология изучения личности: учебн. пособ. / А.А. Реан. – СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 1999. – 288 с. 8. Старовойтенко Е.Б. Жизненные отношения личности: модели психологического развития / Е.Б. Старовойтенко. – К.: Либідь, 1992. – 216 с. 9. Темрук О.В. Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки: дис. … канд. психол. наук: 19.00.07 / Темрук Олена Василівна. – К., 2006. – 288 с. citation: Стахова, О. О. (2014) Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу, 6 (35). с. 378-384. ISSN 996-8743-01-6 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16046/1/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0%20%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.%D0%9E._%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B0%20%D0%B7%D1%80%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.pdf