%0 Journal Article %A Горобець, С. М. %D 2014 %F zu2:16055 %I УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ %J Науковий вісник Ужгородського національного університету %K професійна компетентність, комп’ютерно орієнтовані технології навчання %N 34 %P 61-64 %T Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно орієнтованих технологій навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/16055/ %X Актуальним завданням та необхідною умовою успішного формування компетентного фахівця є спрямованість навчального процесу на комплексний розвиток особистості. В статті запропоновані показники та рівні сформованості саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності майбутніх фахівців. Надані рекомендації щодо використання комп'ютерно орієнтованих технологій навчання для сприяння формуванню зазначеного компонента. Розроблено тематичний зміст факультативного курсу: запропоновані форми, методи і засоби навчання.