eprintid: 16055 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/60/55 datestamp: 2015-03-03 12:34:30 lastmod: 2015-09-01 15:47:42 status_changed: 2015-03-03 12:34:30 type: article metadata_visibility: show title: Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно орієнтованих технологій навчання language: ukraine abstract: Актуальним завданням та необхідною умовою успішного формування компетентного фахівця є спрямованість навчального процесу на комплексний розвиток особистості. В статті запропоновані показники та рівні сформованості саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності майбутніх фахівців. Надані рекомендації щодо використання комп'ютерно орієнтованих технологій навчання для сприяння формуванню зазначеного компонента. Розроблено тематичний зміст факультативного курсу: запропоновані форми, методи і засоби навчання. keywords: професійна компетентність, комп’ютерно орієнтовані технології навчання interacttype: active learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Горобець, С. М. ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2014-11-24 date_type: published publication: Науковий вісник Ужгородського національного університету number: 34 publisher: УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ pagerange: 61-64 refereed: TRUE referencetext: 1. Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ Президента України від 25 червня 2013 р. №344/2013 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: , - Загал, з екрану. - Мова укр. 2. Горобець С.М. Формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей з використанням комп'ютерно орієнтованих технологій навчання: автореф. дис. на здобуття вченого ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / С.М.Горобець. - Житомир, 2012. - 22 с. 3. Петухова Т.П. О проектировании содержания самостоятельной работы студентов инженерных специальностей по информатике Я.П.Петухова, М.И.Глотова //Модернизация образования: проблемы, поиски, решения. Материалы всероссийской научно- практической конференции. Часть 2 - Оренбург: РИК ОГУ, 2004. - С.266-268 4. Банько Н.А. Формирование профессионально-педагогической компетентности у будущих инженеров, дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 'Теория и методика профессионального образования1'/ Н А Банько. - Волгоград, 2002, - 218 с. 5. Бондарева Е.В. Направленность на формирование профессиональной компетентности как путь совершенствования экономического образования [Електронний ресурс] / Е.В.Бондарева //Материалы заочной научно-методической Internet-конференции. - 2003. - С.26-30. - Режим доступу: . - Загол. з екрану. - Мова рос. 6. Азарова О.Н. Тайм-менеджмент за 30 минут / О.Н.Азарова. - Ростов н/Д: Феникс, 2007. -1 6 0 с. 7. Теленкова Н.А. Тесты на все случаи жизни /Н.А.Теленкова. - М.: Изд-во "ACT", 2009. - 240 с. 8. Кисла О.Ф. Поради першокурснику (на основі ознайомлення з нормативно-правовими положеннями вищої школи). Навчально- методичний посібник/О.Ф.Кисла. - Чернігів: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 2008. - 52 с. 9. Кун М. Эмпирические исследования установок личности на себя І М.Кун, Т.Макпартленд II Современная зарубежная социальная психология. Тексты. - М., 1984. - С. 180-188 10. Архангельский Г.А. Глоссарий терминов тайм-менеджмента / Г.А.Архангельский [Е лектронний ресурс]. - Режим доступу: . - Загал, з екрану. - Мова рос. 11. Методы управления своим временем [Електронний ресурс]. - Режим доступу: . - Загол. з екрану. - Мова рос. 12. Жак Д. Организация и контроль работы с проектами / Д.Жак II Университетское образование: от эффективного преподавания к эффективному учению. Сборник рефератов по дидактике высшей школы I БГУ. Центр проблем развития образования. - Мн.: Пропилеи, 2001. - С.121-140 citation: Горобець, С. М. (2014) Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Науковий вісник Ужгородського національного університету (34). с. 61-64. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16055/1/%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D1%86%D1%8C_1.pdf