eprintid: 1606 rev_number: 34 eprint_status: archive userid: 39 dir: disk0/00/00/16/06 datestamp: 2008-11-18 10:50:38 lastmod: 2015-08-22 12:21:15 status_changed: 2008-11-18 10:50:38 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_16373 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Литньова, Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. pp. 80-84. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:03 item_issues_status: autoresolved item_issues_count: 0 title: Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов language: ukraine abstract: У статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту. creators_name: Литньова, Т. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 33 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 80-84 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Литньова, Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 80-84. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1606/1/19.pdf