eprintid: 1606
rev_number: 34
eprint_status: archive
userid: 39
dir: disk0/00/00/16/06
datestamp: 2008-11-18 10:50:38
lastmod: 2015-08-22 12:21:15
status_changed: 2008-11-18 10:50:38
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_16373
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Литньова, Т. В.
(2007)
Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка.
pp. 80-84.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:03
item_issues_status: autoresolved
item_issues_count: 0
title: Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов
language: ukraine
abstract: У статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту.
creators_name: Литньова, Т. В.
ispublished: pub
subjects: LB
divisions: kaf_in_mov
full_text_status: public
date: 2007
date_type: published
publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка
number: 33
publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
pagerange: 80-84
refereed: TRUE
issn: 2076-6173
citation: Литньова, Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 80-84. ISSN 2076-6173
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1606/1/19.pdf