%0 Journal Article %A Ковальова, Т. П. %D 2013 %F zu2:16169 %I Київськ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка %J Мовні і концептуальні картини світу: зб. наук. праць %K політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, прихований вплив, маніпуляція, комунікативні стратегії %N 43 %P 197-204 %T Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами) %U http://eprints.zu.edu.ua/16169/ %V 2 %X У статті досліджуються комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах німецької політичної реклами для здійснення прихованого впливу на реципієнта з метою спонукання його до політичного вибору на користь адресанта. Аналізуються вербальні засоби експлікації прихованого впливу.