eprintid: 16169 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 5232 dir: disk0/00/01/61/69 datestamp: 2015-03-06 12:21:25 lastmod: 2015-03-06 12:21:25 status_changed: 2015-03-06 12:21:25 type: article metadata_visibility: show title: Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами) language: ukraine abstract: У статті досліджуються комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах німецької політичної реклами для здійснення прихованого впливу на реципієнта з метою спонукання його до політичного вибору на користь адресанта. Аналізуються вербальні засоби експлікації прихованого впливу. keywords: політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, прихований вплив, маніпуляція, комунікативні стратегії creators_name: Ковальова, Т. П. ispublished: pub subjects: P1 subjects: PD divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2013 publication: Мовні і концептуальні картини світу: зб. наук. праць volume: 2 number: 43 publisher: Київськ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка pagerange: 197-204 refereed: TRUE citation: Ковальова, Т. П. (2013) Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами). Мовні і концептуальні картини світу: зб. наук. праць, 2 (43). с. 197-204. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16169/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97.pdf