relation: http://eprints.zu.edu.ua/16186/ title: Жанри реклами кіно та способи їх впливу на глядача creator: Романюк, Л. Ю. subject: P Філологія. Лінгвістика date: 2013 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/16186/1/%D0%96%D0%B0%D0%BD%D1%80%D0%B8%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%BE%20%D1%82%D0%B0%20%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%20%D1%97%D1%85%20%D0%B2%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%B0%D1%87%D0%B0.pdf identifier: Романюк, Л. Ю. (2013) Жанри реклами кіно та способи їх впливу на глядача. V Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців "СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ". language: ukraine