eprintid: 1620 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 51 dir: disk0/00/00/16/20 datestamp: 2008-11-18 10:39:25 lastmod: 2015-08-14 16:20:55 status_changed: 2008-11-18 10:39:22 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Релевантність комунікативного акту як передумова успішної комунікації (на матеріалі сучасної англійської прози) language: ukraine abstract: У статті розглянуто умови створення релевантності комунікативного акту як одного з основних чинників успішної комунікації, визначено помилки релевантності комунікативного акту, їх уплив на його розвиток та досягнення кінцевої мети комунікації, проаналізовано ситуації, де має місце неправильно ініційований комунікативний акт, на прикладі сучасної англійської прози, окреслено перспективи подальшого протікання та завершення акту комунікації. creators_name: Мартинова, О. М. ispublished: pub subjects: PR full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 29 pagerange: 203-206 refereed: TRUE citation: Мартинова, О. М. (2006) Релевантність комунікативного акту як передумова успішної комунікації (на матеріалі сучасної англійської прози). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 203-206. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1620/1/06mompuk.pdf