relation: http://eprints.zu.edu.ua/16366/ title: Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу creator: Вознюк, О. В. subject: LB1501 Початкова освіта description: У монографії на основі системного аналізу та теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, із застосуванням широкого спектру міждисциплінарних досліджень – постнекласичної наукової парадигми, універсальної парадигми розвитку та циклічності, концепції психофрактальної сутності людини та соціума, а також універсальної моделі буття, – концептуалізується нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів. publisher: Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014 date: 2014 type: Монографія type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/16366/1/%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%AE%D0%9A_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%20_%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2014) Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Проектний звіт. Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014. language: ukraine