eprintid: 16369 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 4431 dir: disk0/00/01/63/69 datestamp: 2015-03-12 14:58:38 lastmod: 2015-03-12 14:58:38 status_changed: 2015-03-12 14:58:38 type: article metadata_visibility: show title: Вплив мікроклімату на успішність молодших школярів в умовах сталого розвитку language: ukraine abstract: Модернізація освіти потребує оволодіння особистістю комплексом компетенцій, серед яких життєва активність, орієнтація на справу, високий ступінь самостійності і особистої відповідальності за результати діяльності, здатність розробляти реальні плани майбутнього, здійснювати самоаналіз, готовність до самостійного вирішення життєвих проблем, вміння переборювати життєві труднощі і перешкоди, зменшення тривожності і страху за помилки і невдачі, а також прагнення до саморозвитку і самовдосконалення, потреба бути успішним у кожній значимій для людини сфері життя і діяльності. creators_name: Максимова, О. О. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Сталий розвиток: проблеми та перспективи publisher: Житомир: Вид-во «Полісся» pagerange: 192-202 refereed: FALSE referencetext: 1 Приходько Ю. А. Формування позитивних взаємин у дитячому колективі. – К.: Радянська школа, 1987. – 128 с. – C. 103. 3 Мухина В. С. Шестилетний ребенок в школе: Кн. для учителя нач. классов. – М.: Просвещение, 1986. – 144 с. – C. 125. 4 Там само. – C. 126. 5 Бреслав Г. М. Эмоциональные особенности формирования личности в детстве: Норма и отклонения. – М.: Педагогика, 1990. – 144 с. – C. 37. 6 Гончаров Г. А. Суггестия: теория и практика. – М.: “КСП”, 1995. – 320 с. citation: Максимова, О. О. (2015) Вплив мікроклімату на успішність молодших школярів в умовах сталого розвитку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. с. 192-202. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16369/1/%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf