%0 Journal Article %A Тарнавська, Н. П. %D 2015 %F zu2:16370 %I Житомир: Вид-во «Полісся» %J Сталий розвиток: проблеми та перспективи %P 222-233 %T Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/16370/ %X Перед людьми відкриваються нові можливості домовлятися між собою, знаходити компроміси, бути соціально активними, впливати на владу, будувати соціальні інститути, громадянське суспільство. З розвитком громадянського суспільства відбувається консолідація суспільних сил на базі нових цінностей, ідеології. Цей період не є одноразовим актом, а процесом довготривалим, що торкається різних соціальних сфер і соціальних інститутів. Рушійними силами прогресивних змін та формування нових цінностей виступає інтелектуальна еліта, реформаторські налаштована частина суспільства, діячі економіки, культури, освіти. Саме освітня ланка, зокрема дошкільна освіта, формує в майбутнього покоління базові цінності.