%0 Journal Article %A Мельниченко, Р. К. %D 2014 %F zu2:16377 %J Вісник Житомирського державного університету %K профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології %N 6(78) %P 141-147 %T Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/16377/ %X У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників; окресленно найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.