eprintid: 16377 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/01/63/77 datestamp: 2015-03-12 14:59:54 lastmod: 2016-03-07 01:03:04 status_changed: 2015-03-12 14:59:54 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_17522 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Мельниченко, Р. К. (2015) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 141-147. ISSN 2076-6173 item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:31 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання language: ukraine abstract: У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників; окресленно найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти. keywords: профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології creators_name: Мельниченко, Р. К. ispublished: pub subjects: QL divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету number: 6(78) pagerange: 141-147 refereed: TRUE citation: Мельниченко, Р. К. (2014) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету (6(78)). с. 141-147. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16377/1/%D0%92%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%96%D0%94%D0%A3_%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf