eprintid: 16377
rev_number: 22
eprint_status: archive
userid: 1079
dir: disk0/00/01/63/77
datestamp: 2015-03-12 14:59:54
lastmod: 2016-03-07 01:03:04
status_changed: 2015-03-12 14:59:54
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_17522
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Мельниченко, Р. К.
(2015)
Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
pp. 141-147.
ISSN 2076-6173
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:31
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання
language: ukraine
abstract: У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників; окресленно найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.
keywords: профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології
creators_name: Мельниченко, Р. К.
ispublished: pub
subjects: QL
divisions: sch_zoo
full_text_status: public
date: 2014
date_type: published
publication: Вісник Житомирського державного університету
number: 6(78)
pagerange: 141-147
refereed: TRUE
citation: Мельниченко, Р. К. (2014) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету (6(78)). с. 141-147.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16377/1/%D0%92%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%96%D0%94%D0%A3_%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf