eprintid: 1650 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 43 dir: disk0/00/00/16/50 datestamp: 2008-11-18 10:12:52 lastmod: 2015-08-14 16:29:46 status_changed: 2008-11-18 10:12:52 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів language: ukraine abstract: У статті проаналізовано психолого-педагогічні підходи до систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. Виділено основні класифікації професійних особистісних якостей учителя (запропоновані Г. Хмарою, Л. Гурьєвою, Д. Зюзіним, Ю. Бабанським, І. Зимньою, В. Гріньовою та ін.) і здійснено аналіз кожної з груп. creators_name: Зуброва, О. А. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 34 pagerange: 125-127 refereed: TRUE citation: Зуброва, О. А. (2007) Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 125-127. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1650/1/07zoamau.pdf