eprintid: 16546 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 1462 dir: disk0/00/01/65/46 datestamp: 2015-03-23 09:35:00 lastmod: 2016-10-03 17:17:35 status_changed: 2015-03-23 09:35:00 type: article metadata_visibility: show title: Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет language: ukraine creators_name: Зелінська, Н. М. ispublished: pub subjects: PA divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Матеріали Всеукраїнській науково-практичної конференції Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка " Критерії діагностики та методик розрахунку впливу медіа" publisher: Київ pagerange: 120-123 refereed: TRUE citation: Зелінська, Н. М. (2014) Cучасний досвід рекламування й популяризації книжкових видань українських видавництв у мережі Інтернет. Матеріали Всеукраїнській науково-практичної конференції Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка " Критерії діагностики та методик розрахунку впливу медіа". с. 120-123. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16546/1/%D0%97%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9D.pdf