eprintid: 16624 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 3878 dir: disk0/00/01/66/24 datestamp: 2015-03-26 18:21:20 lastmod: 2015-08-15 13:34:08 status_changed: 2015-03-26 18:21:20 type: article metadata_visibility: show title: Використання дослідницького методу на заняттях біології language: ukraine abstract: На сучасному етапі викладання біології, бути висококваліфікованим спеціалістом неможливо без знання широкого арсеналу освітніх технологій. Одною з технологій навчання є дослідження. Дослідницький метод у навчанні – метод залучення студентів до самостійних пошуків, на основі яких вони встановлюють зв'язки між предметами, явищами і процесами об'єктивної дійсності, роблять висновки, пізнають закономірності. Метою застосування дослідницьких технологій в навчанні є набуття студентами досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності, об'єднання розвитку їх інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь і творчого потенціалу, формування на цій основі активної, компетентної, творчої особистості. Перспективною формою організації пошуково-дослідницької діяльності студентів на заняттях біології є розроблення та реалізація проектів. Проект поєднує теорію та практику, постановку будь-якого розумового завдання й практичне його виконання. Головні завдання, що вирішуються при застосуванні проектної технології – це набуття й використання знань для розв’язання нових пізнавальних завдань, розвиток комунікативних навичок, уміння користуватися дослідницькими прийомами. creators_name: Данилюк, М. С. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: sch_bot full_text_status: public date: 2015 publication: Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць. publisher: Житомир: ПП «Рута» pagerange: 484-485 refereed: TRUE citation: Данилюк, М. С. (2015) Використання дослідницького методу на заняттях біології. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. с. 484-485. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16624/1/%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%9B%D0%86%D0%94%D0%9D%D0%98%D0%A6%D0%AC%D0%9A%D0%9E%D0%93%D0%9E_%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%A3_%D0%9D%D0%90Word.pdf