%0 Journal Article %A Микула, М. М. %A Киричук, В. О. %D 2015 %F zu2:16644 %I Житомир: ПП «Рута» %J Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць %K Нейротизм, психоемоційне реагування, студенти, погодні умови %P 319-321 %T Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов %U http://eprints.zu.edu.ua/16644/ %X Індивідуальні відмінності успішності навчальної діяльності студентів визначаються низкою причин як зовнішнього, так і внутрішнього характеру, такими, як особливості властивостей нервової системи [1], а розумова діяльність супроводжується зниженням рухової активності, що зумовлює підвищення нервового напруження [2]. Нервово-психічне напруження супроводжує будь-яку розумову діяльність, оскільки інформація дає не лише пізнавальне, а й велике емоційне навантаження. Емоційна стійкість індивіда зумовлена психофізіологічною чутливістю його ендогенних систем, особливостями індивідуального розвитку, що визначають переважаючий тип реагування на емоціогенний подразник