eprintid: 16644 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 3878 dir: disk0/00/01/66/44 datestamp: 2015-03-26 18:38:00 lastmod: 2015-03-26 18:38:00 status_changed: 2015-03-26 18:38:00 type: article metadata_visibility: show title: Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов language: ukraine abstract: Індивідуальні відмінності успішності навчальної діяльності студентів визначаються низкою причин як зовнішнього, так і внутрішнього характеру, такими, як особливості властивостей нервової системи [1], а розумова діяльність супроводжується зниженням рухової активності, що зумовлює підвищення нервового напруження [2]. Нервово-психічне напруження супроводжує будь-яку розумову діяльність, оскільки інформація дає не лише пізнавальне, а й велике емоційне навантаження. Емоційна стійкість індивіда зумовлена психофізіологічною чутливістю його ендогенних систем, особливостями індивідуального розвитку, що визначають переважаючий тип реагування на емоціогенний подразник keywords: Нейротизм, психоемоційне реагування, студенти, погодні умови creators_name: Микула, М. М. creators_name: Киричук, В. О. ispublished: pub subjects: QP divisions: sch_bot full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць publisher: Житомир: ПП «Рута» pagerange: 319-321 refereed: TRUE citation: Микула, М. М., Киричук, В. О. (2015) Рівень нейротизму як фактор психоемоційного реагування студентів на зміну погодних умов. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць. с. 319-321. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16644/1/%D0%A0%D0%86%D0%92%D0%95%D0%9D%D0%AC_%D0%9D%D0%95%D0%99%D0%A0%D0%9E%D0%A2%D0%98%D0%97%D0%9C%D0%A3_%D0%AF%D0%9A_%D0%A4%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0_%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%95%D0%9C%D0%9E%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E_%D0%A0%D0%95%D0%90%D0%93%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%A1%D0%A2%D0%A3%D0%94%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%86%D0%92_%D0%9D%D0%90_%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%9D%D0%A3_%D0%9F%D0%9E%D0%93%D0%9E%D0%94%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%A3%D0%9C%D0%9E%D0%92_Word.pdf