eprintid: 1676 rev_number: 32 eprint_status: archive userid: 23 dir: disk0/00/00/16/76 datestamp: 2008-11-18 10:43:00 lastmod: 2015-08-14 16:42:22 status_changed: 2008-11-18 10:43:00 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах "Ніколас Нікльбі", "Девід Коперфілд " й оповіданнях "отець-гуморист", "Schoneschreiben"( у типологічно-порівняльній площині) language: ukraine abstract: Типологічно-порівняльний аналіз творів Ч. Діккенса й І. Франка, які порушують проблеми освіти, виявив, що, незважаючи на індивідуальний стиль письма кожного прозаїка, їхні романи та оповідання включають багато спільних рис: зображують актуальні соціальні проблеми суспільства та викривають жорстокість окремих учителів. creators_name: Богачевська, Л. О. ispublished: pub subjects: PG3801-3987 subjects: PS full_text_status: public date: 2004 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 15 pagerange: 223-227 refereed: TRUE citation: Богачевська, Л. О. (2004) Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах "Ніколас Нікльбі", "Девід Коперфілд " й оповіданнях "отець-гуморист", "Schoneschreiben"( у типологічно-порівняльній площині). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 223-227. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1676/1/17.pdf