eprintid: 16812 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 220 dir: disk0/00/01/68/12 datestamp: 2015-04-07 20:07:20 lastmod: 2015-04-07 20:07:20 status_changed: 2015-04-07 20:07:20 type: monograph metadata_visibility: show title: Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища language: ukraine abstract: Монографія присвячена проблемам формування хмаро орієнтованого навчального середовища у вітчизняних закладах освіти, що є актуальним у світлі останніх тенденцій розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено комплекс теоретичних питань, пов’язаних з визначенням понятійного апарату, моделюванням структури середовища, основних характеристик, принципів, вимог до його формування, інтеграцією сервісів у хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітніх, вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти. Розглянуто практичне застосування сервісів Microsoft Office 365, сервісів Google, програмного забезпечення навчального призначення і технологій Веб-2.0 (інтерактивних плакатів, блог-технологій, квест-технологій та ін.) для реалізації навчальної взаємодії педагогів та учнів (студентів). Наукове видання призначено для вчителів загальноосвітніх шкіл, викладачів та студентів, усіх, хто зацікавлений у впровадженні й використанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в педагогічному процесі. creators_name: Литвинова, С. Г. creators_name: Спірін, О. М. creators_name: Шишкіна, М. П. creators_name: Носенко, Ю. Г. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: LB subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public monograph_type: documentation date: 2015 publisher: ЦП «Компринт» pages: 163 institution: Інститут інформаційних технологій та засобів навчання citation: Литвинова, С. Г., Спірін, О. М., Шишкіна, М. П., Носенко, Ю. Г. (2015) Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища. Документація. ЦП «Компринт». document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16812/1/%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%AF%20-%202015.pdf