%0 Thesis %9 PhD %A Дуплійчук, О. М. %B Кафедра педагогіки %D 2015 %F zu2:16823 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %K проектно-комунікативна діяльність, проектно-комунікативні технології, професійно-педагогічна підготовка, готовність до застосування проектно-комунікативних технологій, підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій %P 221 %T Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій %U http://eprints.zu.edu.ua/16823/ %X Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, розкрито наукові підходи до визначення змісту та структури окресленого феномену. Здійснено аналіз базових понять дослідження. Обґрунтовано структуру, критерії та показники готовності майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес спецкурсу «Використання проектно-комунікативних технологій у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів-філологів»; проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту; визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.