eprintid: 16823 rev_number: 27 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/68/23 datestamp: 2015-04-08 07:28:24 lastmod: 2016-03-07 01:03:07 status_changed: 2015-04-08 07:28:24 type: thesis metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_16822 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Дуплійчук, О. М. (2015) Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:36 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій language: ukraine abstract: Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, розкрито наукові підходи до визначення змісту та структури окресленого феномену. Здійснено аналіз базових понять дослідження. Обґрунтовано структуру, критерії та показники готовності майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес спецкурсу «Використання проектно-комунікативних технологій у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів-філологів»; проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту; визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків. keywords: проектно-комунікативна діяльність, проектно-комунікативні технології, професійно-педагогічна підготовка, готовність до застосування проектно-комунікативних технологій, підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій creators_name: Дуплійчук, О. М. ispublished: unpub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: completed pages: 221 institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка department: Кафедра педагогіки thesis_type: phd referencetext: 1. Абдуллина O. A. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования / O. A. Абдуллина // Для пед. спец. высш. учеб. заведений. – 2-е изд. перер. и допол. – М. : Просвещение, 1990. – 141 с. 2. Абросимова Г. В. Интегративно-компонентный подход к процессу подготовки будущих учителей к педагогическому творчеству. Новые исследования в педагогических науках / Г. В. Абросимова. – М. : Педагогика, 1991. – 96 с. 3. Азаров Ю. П. Теоретические проблемы мастерства воспитания современной общеобразовательной школы : автореф. дисс. на соискание докт. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Ю. П. Азаров. – М., 1973. – 42 с. 4. Азимов Э. Г. Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков) / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – СПб : Златоуст, 1999. – 472 c. 5. Акопян М. А. Личностно-ориентированная направленность коммуникатив-ных технологий обучения студентов педагогического вуза : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / М. А. Акопян. – Ростов-на-Дону, 2005. – 24 с. 6. Алексюк А. М. Педагогіка вищої школи України. Історія. Теорія. / А. М. Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 560 с. 7. Андреева Г. М. Психология социального познания / Г. М. Андреева. – М. : Аспект-Пресс, 1997. – 239 с. 8. Андрущенко В. П. Основи сучасної філософії освіти : навчальний посібник / В. П. Андрущенко, Д. І. Дзвінчук – Київ-Івано-Франківськ : Місто НВ, 2009. – 456 с. 193 9. Антонова О. А. Теоретические основы формирования языкового коммуникативного пространства (с включением национально-регионального компонента НРК) : автореф. дисс. на соискание канд. фил. наук : спец. 10.02.19 «Теория языка» / О. А. Антонова. – Уфа, 2005. – 24 с. 10. Антонова О. Є. Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів: навч. посібник : у 2 ч. – Ч. 1 : Технології загально педагогічної підготовки майбутніх учителів / За заг. ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Житомир. держ. пед. ун-т, 2001. – 267 с. 11. Антропова Р. М. Развитие коммуникативной культуры будущего учителя средствами проектного обучения : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Р. М. Антропова. – Новосибирск, 2003. – 22 с. 12. Арендарчук И. В. Коммуникативные технологии в системе высшего образования : психолого-педагогический аспект [Електронний ресурс] / И. В. Арендарчук. – Режим доступу : www.sgu.ru/files/nodes/63395/Arendachuk.pdf. 13. Архангельский С. И. Некоторые теоретические положения системного подхода к дидактике высшей школы / С. И. Архангельский // Формирование личности учителя : межвуз. сб. науч. тр. – М. : Прометей, 1995. – С. 50–62. 14. Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе и его закономерные основы и методы : [учеб. - метод. пособие] / С. И. Архангельский. − М. : Высшая школа, 1980. – 368 с. 15. Бабанский Ю. К. Об оптимальности педагогического эксперимента / Ю. К. Бабанский, В. Ф. Харьковская // Методы научно-педагогических исследований. – Ростов н/Д. : Изд-во Ростов. ун-та, 1972. – С. 3–10. 16. Бабанский Ю. К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса: методические основы / Ю. К. Бабанский. – М. : Просвещение, 1982. – 192 с. 17. Бабанский Ю. К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований / Ю. К. Бабанский. – М. : Педагогика, 1982. – 192 с. 18. Балл Г. А. Теория учебных задач : Психолого-педагогический аспект. / Г. А. Балл. – М. : Педагогика, 1990. – 183 с. 19. Балыкина Г. М. Структура и содержание российского филологического образования : методологические проблемы обучения русскому языку : научное издание / Г. М. Балыкина. – М. : МГУП, 2000. – 400 с. 20. Барбіна Є. С. Виховуючий аспект курсу основ педагогічної майстерності [Електронний ресурс] // Соціальна робота в Україні і за рубежем : [зб. наук. праць] / Є. С. Барбіна. – Режим доступу до журн. : http: www.socwd.uzhgorod.ua/articles/4.htm. 21. Барышников Н. В. Параметры обучения межкультурной коммуникации в средней школе / Н. В. Барышников // Иностранные языки в школе. – 2002. – № 2. – С.28–32. 22. Барышникова Г. В. Технологии подготовки студентов-заочников неязыкового вуза к самостоятельной работе в процессе изучения иностранного языка : дисс. …кандидата пед. наук : 13.00.08 / Барышникова Галина Владимировна. – Пенза, 2006. – 249 с. 23. Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / М. М. Бахтин. – М. : Искусство, 1986. – 445 с. 24. Баядурова Л. А. Метод проектов при обучении учащихся двум иностранным языкам / Л. А. Баядурова, Т. В. Шапошникова // Иностранный язык в школе. – 2002. – № 1. – С.14–18. 25. Белоглазова С. И. Подготовка будущих лингвистов к самостоятельной учебной деятельностью по овладению новыми профессиональными педъязыками : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / С. И. Белоглазова. – Екатеринбург, 2006. – 22 с. 26. Белялова А. Р. Коммуникативная технология обучения иностранным языкам в системе высшего педагогического образования / А. Р. Белялова // Современные коммуникативные технологии в языковом образовании : междунар. науч.-практ. конф. – Хабаровск : Изд-во Тихоокеанского гос. ун-та, 2008. – С. 31–34. 27. Берестовский A. M. Проектирование образовательно-профессиональных технологий подготовки специалиста в педагогическом вузе : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / А. М. Берестовский. – Омск, 2002. – 24 с. 28. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. – 191 с. 29. Библер В. С. Культура. Диалог культур (опыт определения) / В. С. Библер // Вопросы философии. – 1989. – № 6. – С. 31–42. 30. Бим И. Л. Педагогический вуз : состояние и проблемы / И. Л. Бим, Н. Д. Гальскова, Т. Е. Сахарова // Иностранные языки в школе. – 1996. –№ 6. – С. 2–6. 31. Бим И. Л. Теория и практика обучения немецкому языку в средней школе. Проблемы и перспективы / И. Л. Бим. – М. : Просвещение, 1988. – 256 с. 32. Бігич О. Б. Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи : монографія / О. Б. Бігич. – К. : КНЛУ, 2004. – 278 с. 33. Богоявленская Д. Б. Психология творческих спосібностей : учеб. пособие / Д. Б. Богоявленская. – М. : «Академия», 2002. – С. 36–40. 34. Бодалев А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев. – М. : Педагогика, 1983. – 271 с. 35. Божович Л. И. Проблемы формирования личности : избр. психол. труды / под. ред. Д. И. Фельдитейна. – Воронеж : Инс-т практ. псих. : НПО «Модэк», 1995. – 349 с. 36. Бойко О. Д. Аналіз інформаційно-комунікативних технологій як механізму досягнення політичного результату [Електронний ресурс] / О. Д. Бойко. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/PSF/2009_11/Boyko.pdf 37. Большой энциклопедический словарь : В 2-х т. / под. ред. А. М. Прохорова. – М. : Сов. энц., 1991. – Т.1. – 863 с. 38. Бондаревская Е. В. Теория и практика личностно-ориентированного образования / Е. В. Бондаревская. – Ростов-н/Д, 2000. – 354 c. 39. Бордовский Г. А. Новые технологии обучения : вопросы терминологии / Г. А. Бордовский, В. А. Извозчиков. – Педагогика, 1993. – № 3. – С.12–15. 40. Брутян Г. А. Язык и картина мира // Научные доклады высшей школы. Философские науки / Г. А. Брутян. – М., 1973. – № 1. – C. 108–111. 41. Булавина С. М. Современные коммуникативные технологии при преподавании русского языка как государственного : на материале работы со студентами вуза сервиса : дисс. ... кандидата пед. наук : 13.00.02 / Булавина Светлана Михайловна. – Волгоград, 2007. – 202 с. 42. Бухаркина М. Ю. Разработка учебного проекта / М. Ю. Бухаркина. – М., 2003. – № 1 – С. 26. 43. Буркова О. И. Подготовка учителя иностранного языка к межкультурной коммуникации в условиях педагогической компетенции : дисс … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Буркова Ольга Ивановна. – Киров, 2001. – 195 с. 44. Бьюзен Т. Карты памяти. Используй свою память на 100%. / Т. Бьюзен. – М. : Росмэн-Пресс, 2007. – 96 с. 45. Бьюзен Т. Супермышление / Т. Бьюзен, Б. Бьюзен. – Минск : ООО «Попурри», 2003. – 304 с. 46. Васильева Н. Н. Личностно-ориентированная межкультурная коммуникативная технология обучения студентов : дисс. … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Васильева Наталия Николаевна. – Ростов н/Д, 2000. – 240 с. 47. Ващенко Г. Г. Загальні методи навчання : Підруч. для педагогів / Г. Г. Ващенко. – К. : Укр. видавнича Спілка, 1997. – 410 с. 48. Вербицкий А. А. О контекстном обучении / А. А. Вербицкий // Вестник высшей школы, 1985. – № 8. – С. 27–30. 49. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе : контекстный поход : метод. пособие / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991 – 207 с. 50. Верещагин Е. М. Язык и культура : Лингвострановедение в преподавании русского языка как иностранного [3-е изд. перераб. и доп.] / Е. М. Верещагин, В. Г. Костомаров. – М., 1983. – 269 с. 51. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи : Підручник за модульно-рейтинговою системою магістратури / C. C. Вітвицька – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с. 52. Волков И. П. Групповая эффективность в зависимости от психологических состояний членов группы // Психические состояния. Экспериментальная и прикладная психология / И. П. Волков. – Вып. 10. – Л. : Изд-во Ленинградского ун-та, 1981. – С. 73–83. 53. Воропаев В. И. Управление проектами в России / В. И. Воропаев. – М. : «Аланс», 1995. – 225 с. 54. Газова Н. А. Учебная коммуникативно-проектная деятельность на английском языке как средство формирования профессиональной компетентности специалиста в условиях неязыкового вуза : дисс. ... кандидата пед. наук : 13.00.08 / Газова Нина Александровна. – Петрозаводск, 2007. – 246 с. 55. Галустов Р. А. Творческие проекты студентов ТЭФ / Р. А. Галустов, Н. И. Зубов ; [под ред. Р. А. Галустова]. – Брянск : Изд-во БГПУ : Технология, 1999. – 152 с. 56. Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М. : Академия, 2004. – 335 с. 57. Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам / Н. Д. Гальскова. – М. : АРКТИ, 2000. – 165 с. 58. Гершунский Б. С. Философия образования для XXI века (в поисках практико-ориентированных образовательных концепций) / Б. С. Гершунский. – М. : Совершенство, 1998. – 608 с. 59. Глузман А. В. Тенденции развития университетского педагогического образования в Украине : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Глузман Александр Владимирович. – Киев, 1997. – 479 с. 60. Глузман О. В. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті : Технології педагогічної освіти / О. В. Глузман. – С. 33–38. 61. Голикова Л. В. Формирование профессиональной иноязычной коммуникативной компетентности студентов неязыкового вуза на основе проектной технологии обучения : дисс. …кандидата пед. наук : 13.00.08 / Голикова Лариса Владимировна. – Санкт-Петербург, 2005. – 246 с. 62. Гоноболин Ф. Н. Очерки психологии советского учителя / Ф. Н. Гоноболин. – М. : Просвещение, 1951. – 260 с. 63. Гончаренко С. У. Гуманізація і гуманітаризація освіти / C. У. Гончаренко, Ю. І. Мальваний // Шлях освіти. – № 3. – 2001. – С. 2–7. 64. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / C. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с. 65. Горлицкая С. И. Метод проектов в развивающем обучении информатике : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения (по отраслям знаний)» / С. И. Горлицкая. – Санкт-Петербург. – 1995. – 14 с. 66. Грачева Н. П. О комплексном использовании средств наглядности в овладении грамматической стороной устной речи / Н. П. Грачева // Иностранные языки в школе. – 1991. – № 1. – С. 26–30. 67. Гридасова О. И. Развитие проектной деятельности студентов (на материале изучения немецкого языка) : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / О. И. Гридасова. – Курск, 2004. – 19 с. 68. Гриньова В. М. Аксіологічний підхід до проблеми педагогічної культури майбутнього вчителя / В. М. Гриньова // Шлях освіти. – 2002. – № 2. – С. 2–6. 69. Гузеев В. В. Метод проектов как частный случай интегральной технологии обучения / В. В. Гузеев // Директор школы. – 1995. – № 6. – С. 39–47. 70. Гузеев В. В. Системные основания образовательной технологии / В. В. Гузеев. – М. : Знание, 1995. – 135 с. 71. Давыдов В. В. Теория развивающего обучения / В. В. Давыдов. – М. : Интор, 1996. – 541 с. 72. Давыдов В. В. Содержание и структура учебной деятельности // Формирование учебной деятельности школьников / В. В. Давыдова, И. Ломпшера, А. К. Марковой. – М. : Педагогика, 1982. – С. 10–20. 73. Давыдов В. П. Теоретические и методические основы моделирования процесса профессиональной подготовки специалиста / В. П. Давыдов, О. Х. Рахимов // Инновации в образовании. – 2002. – № 2. – С. 62–83. 74. Давыдова М. А. Деятельностная методика обучения иностранным языкам / М. А. Давыдова. – М. : Высшая школа, 1990. – 175 с. 75. Данилина Ю. А. Коммуникативные технологии постиндустриальной эпохи : антиномии теории и практики / Ю. А. Данилина // Вопросы культурологии. – 2007. – № 12. – С. 63–67. 76. Данилина Ю. А. Трансформация коммуникативных технологий на современном этапе развития информационного общества : на примере рекламы и "Паблик Рилейшнз" : автореф. дисс. на соискание канд. соц. наук : спец. 22.00.04 «Социальная структура, социальные институты и процессы» / Ю. А. Данилина. – Москва. – 2009. – 34 с. 77. Державна програма «Вчитель» / Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2002 р., № 379 // [Електронний ресурс]. – Режим доступу до програми : http://www.mon.gov.ua/laws/KMU_379.doc 78. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с. 79. Дубасенюк О. А. Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога : Монографія. / О. А. Дубасенюк. – Житомир, 2005. – 368 с. 80. Дубасенюк О. А. Учитель національної школи / О. А. Дубасенюк // Cтановлення особистості майбутнього вчителя. – Житомир, 1994. – С. 28–38. 81. Душков Б. А. Энциклопедический словарь : Психология труда, управления, инженерная психология и эргономика / Б. А. Душков, А. В. Королев, Б. А. Смирнов. – 3-е изд. – М. : Академический проект, 2005. — 848 с. 82. Євтух М. Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університетської освіти / М. Б. Євтух, М. І. Соловей, Є. С. Спіцин, З. М. Шалік // Гуманізація навчально-виховного процесу – Слов’янськ, 2001. – Вип. 15. – С. 33–44. 83. Єрмаков І. Г. Розвивати життєву компетентність / І . Г. Єрмаков, Д. О. Пузіков // Шкільний світ. – 2005. – № 37. – С. 5–13. 84. Завалишина Д. Н. Психологическая структура практической задачи / Д. Н. Завалишина // Вопросы психологии. – 1984. – № 2. – С. 20–26. 85. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / за ред. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с. 86. Загвязинский В. И. Исследовательская деятельность педагога : учебное пособие для вузов / В. И. Загвязинский. – М. : Академия, 2006. – 174 с. 87. Загвязинский В. И. Теория обучения : современная интерпретация : учеб. пособие для высш. учеб. заведений / В. И. Загвязинский. – 3-е изд., испр. – М. : Изд. центр «Академия», 2006. – 192 с. 88. Загвязинский В. И. Моделирование в структуре социально-педагогического проектирования / В. И. Загвязинский // Моделирование социально-педагогических систем : регіон. науч-практ. конф., 16–17 сент. 2004 г. : тезисы докл. – Пермь : Перм. гос. пед.ун-т, 2004. – С. 6–11. 89. Западенская Т. Е. Урок-панорама в малой группе / Т. Е. Западенская // Част. шк. – 1996. – № 2. – С. 74–79. 90. Зеер Э. Ф. Профессиональное становление личности инженера-педагога / Э. Ф. Зеер. – Свердловск : Изд-во Уральского ун-та, 1988. – 117 с. 91. Зимняя И. А. Проектная методика обучения английскому языку / И. А. Зимняя, Т. Е. Сахарова // Иностранные языки в школе. – 1991. – № 3. – С. 8–12. 92. Зінукова Н. В. Професійно-методична підготовка студентів-філологів у вищому навчальному закладі : монографія / Н. В. Зінукова [та ін.] ; Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка, Дніпропетровський ун-т економіки та права. – Д. : ДУЕП, 2009. – 494 с. 93. Ильин B. C. Цель формирования личности учителя в условиях реформы школы / В. С. Ильин // Методологические вопросы формирования личности будущого учителя – Волгоград, 1985. – С. 15–23. 94. Ингекамп К. Педагогическая диагностика. Пер. с нем. / В. С. Ильин. – М. : Педагогика, 1991. – 240 с. 95. Исаев И. Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя / И. Ф. Исаев. – М. : Академия, 2004. – 240 с. 96. Ительсон Л. Б. Лекции по современным проблемам психологии обучения / Л. Б. Ительсон. – Владимир, 1972. – С.175–182. 97. Каган М. С. Человеческая деятельность (Опыт системного анализа) / М. С. Каган. – М. : Политиздат, 1974. – 328 с. 98. Коджаспирова Г. М. Педагогический словарь : для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : Изд. центр «Академия», 2001. – 176 с. 99. Калінін В. О. Педагогічна технологія "діалог культур" як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови : Монографія / В. О. Калінін ; [за заг. ред. О. А. Дубасенюк]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 276 с. 100. Калініна Л. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейських вимог [Електронний ресурс] / Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич – Режим доступу : http://studentam.net.ua/content/view/8453/97. 101. Калініна Л. В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами паралельного читання. [Електронний ресурс] / Л. В. Калініна. – Режим доступу : http://tme.umo.edu.ua/docs/9/31.pdf 102. Капитонова Т. И. Методы и технологии обучения русскому языку как иностранному / Т. И. Капитонова, Л. В. Московкин, А. Н. Щукин; [под ред. А. Н. Щукина]. – М. : Рус. Яз. Курсы, 2008. – 312 с. 103. Кендэл М. Ранговые корреляции / М. Кендэл. – М. : Статистика, 1975. – 206 с. 104. Кирабаев Н. С. Федеральный фонд учебных курсов по гуманитарным и социально-экономическим дисциплинам [Електронний ресурс] / Н. С. Кирабаев, Г. А. Краснова – Режим доступу : http://www.ido.rudn.ru/ffec/psych-index.html 105. Киримова Ю. В. Метод проектов как средство профессиональной подготовки студентов туристического вуза (на примере курса «Основы экскурсионной деятельности») : дисс. …кандидата пед. Наук : 13.00.08 / Киримова Юлия Валерьевна. – Москва, 2001. – 142 с. 106. Кіяшко О. О. Інноваційні педагогічні технології молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Теорія і методика професійної освіти» / О. О. Кіяшко. – Луганськ. 2001. – 20 с. 107. Кларин М. В. Инновации в обучении : метафоры и модели / М. В. Кларин – М. : Наука, 1997. – 223 с. 108. Коберник О. М. Проектування на уроках трудового навчання / О. М. Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2000. – № 4. – С. 12–14. 109. Ковлер А. И. Избирательные технологи : российский и зарубежный опыт / А. И. Ковлер – М. : ИГП РАН, 1995. – C. 127. 110. Коломинский Я. Л. Изучение педагогического взаимодействия / Я. Л. Коломинский // Сов. педагогика. – 1991. – № 10. – С. 36–42. 111. Колшанский Г. В. Лингвокоммуникативные аспекты речевого общения / Г. В. Колшанский // ИЯШ. – 1985. – № 1. – С. 24–27. 112. Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс : реалии и перспективы / Л. В. Кондрашова. – Кривой Рог : Изд-во Криворож. гос. пед. ун-та, 2007. – 474 с. 113. Коновець О. Ф. Масова комунікація : теорії, моделі, технології : навч. посібник / О. Ф. Коновець. – К. : ЛГУ, 2009. – 266 с. 114. Коряковцева Н. Ф. Современная методика организации самостоятельной работы изучающих иностранный язык : Пособие для учителей / Н. Ф. Коряковцева. – М. : АРКТИ, 2002. – 176 с. 115. Коряковцева Н. Ф. Теория обучения иностранным языкам : продуктивные образовательные технологии : учеб. пособие для студ. лингв. фак. высш. учеб. Заведений / Н. Ф. Коряковцева. – М. : Издательский центр "Академия", 2010. – 192 с. 116. Костомаров В. Г. Методическое руководство для преподавателей русского языка иностранцам / В. Г. Костомаров, О. Д. Митрофанова. – М. : Русский язык, 1984. — 159 с. 117. Краевский В. В. Методология педагогики : Пособие для педагога-исследователя / В. В. Краевский. – Чебоксары : Изд-во Чуваш. ун-та, 2001. – 244 с. 118. Крамер Г. Математические методы статистики. Изд. 2-е стереот. [пер. с англ.] / Г. Крамер. – М. : Мир, 1975. – 648 с. 119. Кремень В. Г. Освіта в Україні : сучасні тенденції і перспективи // Професійна освіта : педагогіка і психологія : Польсько-український щорічник / За ред. І. Зязюна, Н. Ничкало, Т. Левовицького, І. Вільш. – Вип.11.– К., 2000. – С. 11–30. 120. Кудрявцев Т. В. Психолого-педагогические проблемы высшей школы / Т. В. Кудрявцев // Вопросы психологии. – 1981. – № 2. – C. 20–30. 121. Кузьмина А. М. Культурологически маркированные ситуации профессионального общения в обучении иностранному языку / А. М. Кузьмина // Межкультурная коммуникация: теория и практика. : междунар. науч-практ. конф. : тезисы докл. – Томск : Том. политех. ун-т, 2005. – С. 152–157. 122. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высш. шк., 1990. – 199 с. 123. Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности / Н. В. Кузьмина. – Л., Ленингр. ун-т, 1970. – 114 с. 124. Кузьмина Н. В. Психологическая структура личности учителя и формирование его личности : автореф. дисс. на соискание докт. пед. Наук : спец. 19.00.07 «Педагогическая психология» / Н. В. Кузьмина. – Л., 1965. – 39 с. 125. Кукушин В. С. Общие основы педагогіки : учебное пособие для студентов педагогических вузов / В. С. Кукушкин. – Ростов-на-Дону : МарТ, 2002. – 218 с. 126. Кулюткин Ю. Н. Эвристические методы в структуре решений / Ю. Н. Кулюткин. – М. : Педагогика, 1970. – 230 с. 127. Кулюткин Ю. Н. Личностные факторы развития познавательной активности учащихся в процессе обучения / Ю. Н. Кулюткин // Вопр. психологии. – 1984. – № 5. – С. 41–44. 128. Кулюткин Ю. Н. Психология обучения взрослых / Ю. Н. Кулюткин. – М. : Просвещение, 1985. – 305 с. 129. Кухарев Н. В. Педагог-мастер – педагог-исследователь : Пособие для учителей и руководителей общеобразоват. учреждений / Н. В. Кухарев. – Минск : Адукацыя i выхаванне, 2003. – 248 с. 130. Кушнир A. M. Педагогика иностранного языка / A. M. Кушнир // Школьные технологии. –1998. – № 6. – 192 c. 131. Лебедева А. И. Метод проектов в продуктивном обучении / А. И. Лебедева, Е. В. Иванова // Школьная технология. – 2002. – № 5. – С. 116. 132. Лебедева М. Б. Подготовка студентов педвузов по программе Intel «Обучение для будущего» / М. Б. Лебедева // Информатика и образование. – 2003. – № 5. – С. 7–10. 133. Леонтьев А. А. Основы психолингвистики / А. А. Леонтьев – М. : Смысл, 1997. – 287 с. 134. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики (4-е. изд.) / А. Н. Леонтьев. – М. : Изд-во Моск. гос. ун-та, 1985. – 584 с. 135. Лернер И. Я. Проблемное обучение / И. Я. Лернер. – М. : Знание, 1974. – 64 c. 136. Лихачев Б. Т. Педагогика / Б. Т. Лихачев // Курс лекцій : учебное пособие для студентов пед. учебн. заведений и слушателей ИПК и ФПК. – М. : Прометей, Юрайт. – 1998. – 464 c. 137. Лобанов А. А. Основы профессионально-педагогического общения : учебное пособие / А. А. Лобанов. – Москва : Академия, 2002. – 192 с. 138. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання : навч. посібник [для студ. пед. навч. закладів] / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. – Харків : «ОВС», 2002. – 400 с. 139. Мамонтова Т. С. Формирование профессионально-методической компетентности будущего учителя математики в педвузе средствами курса «Теория и методика обучения математике» : дисс. …кандидата пед. наук : 13.00.08 / Мамонтова Татьяна Сергеевна. – Ишим, 2009. – 233 с. 140. Маркова А. К. Психология профессионализма / Маркова А. К. – М. : Знание, 1996. – 308 с. 141. Маркова О. Ю. Коммуникативное пространство вуза : субьекты, роли, отношения / О. Ю. Маркова // Коммуникация и образование. – СПб. : Санкт-Петербургское философское общество, 2004. – 484 с. 142. Маркова А. К. Психологические критерии и ступени профессионализма учителя / А. К. Маркова // Педагогика. – 1995. – № 6. – C. 55–63. 143. Маркова А. К. Психология труда учителя: Кн. для учителя / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1993. – 192 с. 144. Мегем Т. Є. Діяльнісний підхід до навчання (комунікативний аспект). / Т. Є. Мегем // Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – Вип. 15 (2). – С. 184–187. 145. Межериков В. А. Введение в педагогическую профессию : уч.пособие для студентов пед. учебных заведений / В. А. Межериков, М. Н. Ермоленко. – М. : Педагогическое общество России, 2004. – 268 с. 146. Мезинов В. Н. Проблемы профессионального воспитания учителя-филолога (сущность, содержание, технология) : автореф. дисс. на соискание канд. пед. 206 наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / В. Н. Мезинов. – М. : МТПУ, 1995. – 18 с. 147. Мейе А. Сравнительный метод в историческом языкознании / А. Мейе // Пер. с франц. Изд. 3-е. – М. : Едиториал УРСС, 2010. –104 с. 148. Мелихова М. И. Подготовка будущего учителя технологии к учебно-предпринимательской деятельности : дисс. …кандидата пед. наук : 13.00.08 / Мелихова Марина Ивановна – Брянск, 2004. – 253 с. 149. Методика навчання рідної мови в середніх навчальних закладах : підруч. для студ.-філологів / за ред. М. І. Пентилюк. – К. : Ленвіт, 2000. – 262 с. 150. Методы педагогических исследований / В. И. Журавлев, Г. П. Ников, М. Н. Скаткин; под. ред. А. И. Пискунова, Г. В. Воробьева. – М. : Педагогика, 1979. – 255 с. 151. Миролюбов A. A. Культуроведческая направленность в обучении иностранным языкам / A. A. Миролюбов // Иностранные языки в школе – 2001. – № 5. – С. 11–15. 152. Михеев В. И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике / В. И. Михеев. – М. : Высш. шк., 1987. – 200 с. 153. Мишин К. А. Развитие коммуникативных технологий дознавателей структур таможенной службы : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 19.00.06 «Юридическая психология» / К. А. Мишин – Москва, 2007. – 26 с. 154. Моисеев В. А. Паблик рилейшнз – средство социальной коммуникации (теория и практика) / В. А. Моисеев – К. : Дакор, 2002. – 506 с. 155. Монахов В. М. Методология проектирования педагогической технологии (аксиоматический аспект) / В. М. Монахов // Школьные технологии. – 2000. – № 3. – С. 198-199. 156. Мюллер Х. Составление ментальных карт. Метод генерации и структурирования идей / X. Мюллер – М. : Омега-Л, 2007. – 126 с. 157. Напольнова Т. В. Познавательные задачи в обучении русскому языку / Т. В. Напольнова. – М. : Просвещение, 1968. – 52 с. 158. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» / Схвалено Указом Президента України від 25 червня 2013 р., № 344 // [Електронний ресурс]. – Режим доступу до програми : http://www.president.gov.ua/ru/documents/15828.html 159. Неперервна професійна освіта : проблеми, пошуки, перспективи : Монографія / За ред. І. А. Зязюна. – К.: “Віпол”, 2000. – 636 c. 160. Нефедова И. А. Коллаж и коллажирование в учебном процессе / И. А. Нефедова // Иностранные языки в школе – 1993. – № 2. – С. 5–8 161. Нечаев Н. Н. Моделирование и творчество / Н. Н. Нечаев. – М. : Знание, 1987. – 56 с. 162. Никитаев В. В. Деятельностный подход к содержанию высшего образования / В. В. Никитаев // Высшее образование в России. – 1997. – № 1. – C. 15. 163. Ничкало Н. Г. Сучасна вища школа : психолого-педагогічний аспект. Монографія / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ІПППО, 1999. – 450 с. 164. Новейший философский словарь / сост. А. А. Грицанов. – Мн., 1998. – 896 с. 165. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров ; под ред. Е. С. Полат. – М. : Издательский центр «Академия», 2002. – 272 с. 166. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – М. : Изд-во ИКАР, 2009 – 448 с. 167. Ожегов С. И. Словарь русского языка / С. И. Ожегов. – М. : Русский язык, 1984. – 798 с. 168. Онацький В. І. Спостереження як засіб вивчення академічно обдарованих дітей / В. І. Онацький // Неперервна професійна освіта : Теорія і практика. Вип. ІІІ. – Київ, 2002. – С. 153. 169. Орлов А. А. Педагогика : концепция и учебная программа курса для студентов пед. вуза / А. А. Орлов. – Тула : Изд-во ТГПУ им. Л.Н. Толстого, 2001. – 34 с. 208 170. Павиленис Р. И. Проблема смысла. Современный логико-философский анализ языка / Р. И. Павиленис. – М. : Мысль, 1983. – 282 с. 171. Павлютенков Е. М. Профессиональная ориентация учащихся / Е. М. Павлютенков. – К. : Рад. школа, 1983. – 152 с. 172. Панчук В. В. Психолого-педагогічні фактори підвищення професіоналізму викладача вищої школи (На матеріалах викладання іноземної мови в технічному вузі) : дисс. …кандидата пед. наук : 13.00.04. / Панчук Вікторія Володимирівна – Луцьк, 1996. – 200 с. 173. Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению / Е. И. Пассов. – 2-е изд. – М. : Просвещение, 1991. – 223 с. 174. Пассов Е. И. Культуросообразная модель профессиональной подготовки учителя : философия, содержание, реализация / Е. И. Пассов // Іноземні мови. – 2002. – № 4. – С. 3–18. 175. Пассов Е. И. Диалог культур : социальный и образовательный аспекты / Е. И. Пассов // Проблема национальной идентичности. – Воронеж, 2001. – № 2. – С. 1–6. 176. Пассов Е. И. Методология методики: теория и опыт применения / Е. И. Пассов. – Липецк : ЛГПУ, 2002. – 228 с. 177. Пахомова Н. Ю. Метод учебного проекта в образовательном учреждении / Н. Ю. Пахомова. – М. : АРКТИ, 2005. – 112 с. 178. Педагогика : Большая современная энциклопедия / Е. С. Рапацевич. – Мн. : Современное слово, 2005. – 720 с. 179. Педагогическая подготовка учителя-филолога. Идеология. Содержание. Технология / под ред. Е.П. Белозерцева. – М. : Валент, 1996. – с. 102. 180. Педагогические теории, системы, технологии / под ред. С.А. Смирнова. – М. : Академия, 2003. – 512 с. 181. Педагогічна майстерність : Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін. ; за ред. І. А. Зязюна. – К. : Вища шк., 1997. – 349 с. 182. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія / С. О. Сисоєва, А. М. Алексюк, П. М. Воловик [та ін.] ; за ред. С. О. Сисоєвої – К. : ВІПОЛ, 2001. – 504 с. 183. Пелагейченко М. Л. Сутність поняття «метод проектів» у сучасній педагогічній науці / М. Л. Пелагейченко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – № 1. Бердянськ – С. 63–67. 184. Пеньковских Е. А. Метод проектов в отечественной и зарубежной педагогической теории и практике : на основе сравнительного анализа : дисс. …кандидата пед. наук : 13.00.01. / Пеньковских Елена Анатолиевна – Екатеринбург, 2007. – 217 с. 185. Пєхота О. М. Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська [та ін.] ; за ред. О. М. Пєхоти. – К. : Вид-во А.С.К., 2003. – 256 с. 186. Пидкасистый П. И. Педагогика / П. И. Пидкасистый. – М. : «Педагогическое общество России», 1998. – 638 с. 187. Пилюгина С. А. Метод проектной деятельности в Интернете и его развивающие возможности / С. А. Пилюгина // Школьные технологии – 2002. – № 2. – С. 196. 188. Підласий І. П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів / І. П. Підласий. – К. : Україна, 1998. – 331 с. 189. Полат Е. С. Метод проектов : типология и структура / Е. С. Полат // Лицейское и гимназическое образование. 2002. – № 9. – С. 9–17. 190. Полат Е. С. Метод проектов на уроках иностранного языка / Е. С. Полат // Иностранные языки в школе. – 2000. – № 2. – С. 3–10. 191. Полісун Н. І. Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі навчання фізики з використанням проектної технології : автореф. дис. на здобуття канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (технічні дисципліни)» / Н. І. Полісун. – Київ, 2007. – 25 с. 210 192. Постійна конференція європейських міністрів освіти, 15-та сесія (Гельсинкі, 5–7 трав. 1987 р.) [Електронний ресурс] // Резолюція № 1 Про нові завдання вчителів та їхню підготовку. – Режим доступу : http://coe.kiev.ua/docs/km/conf5-7_87.htm 193. Почепцов Г. Г. Коммуникативные технологии двадцатого века : монография / Г. Г. Почепцов. – М. : Рефл-бук. – К. : Ваклер, 2001. – 352 с. 194. Презентация // Психология общения. Энциклопедический словарь. / под ред. А. А. Бодалева. – М. : Изд-во «Когито-Центр», 2011. – С. 138–139. 195. Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів : навч. посіб. / Т. О. Примак. – К. : Центр учбової літ., 2013. – 201 с. 196. Проекты в школьном курсе «Технология» / [ Хотунцев Ю. Л., Симоненко В. Д., Козина О. А., Орлов Б. И., Шигонцев М. Н. ] // Школа и производство. – 1994. – № 4. – 96 с. 197. Професійна педагогічна освіта : інноваційні технології та методики : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 564 с. 198. Психолого-педагогический словарь для учителей и руководителей общеобразовательных учреждений / под ред. Н. В. Межерикова. – Ростов н/Д : Изд-во РГПУ, 1998. – 544 с. 199. Пушкар Т. М. Комунікативна філософія як методологічна основа розробки комунікативних технологія у професійній підготовці вчителів-філологів [Електронний ресурс] / Т. М. Пушкар. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/8682/1/32.pdf 200. Пуховська Л. П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі : спільність і розбіжності : монографія. / Л. П. Пуховська – К. : Вища школа, 1997. – 180 с. 201. Розов М. В. Методологические принципы ценностного прогнозирования образования / М. В. Розов // Социально-философские проблемы образования. – М. : АНПО «Наука», 1992. – № 3. – С. 18–26. 202. Романов Е. В. Теория и практика профессиональной подготовки учителя технологии и предпринимательства : монография / Е. В. Романов – Магнитогорск: МАГУ, 2001. – 245 с. 203. Рубина Г. В. Применение ЭВМ в графической подготовке студентов / Г. В. Рубина. – Брянск: БГПУ, 1992. – 98 с. 204. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с. 205. Рубцова А. В. Обучение продуктивному филологическому чтению на ИЯ в условиях самостоятельной работы студентов языковых факультетов в педагогическом университете (на материале английского языка) : дисс. …кандидата пед. наук : 13.00.02 / Рубцова Анна Владимировна. – СПб. , 2006. – 236 с. 206. Рыбина О. В. Проектная деятельность / О. В. Рыбина // Лучшие страницы педагогической прессы. – 2004. – № 1. – С. 46–49. 207. Савельев А. Я. Педагогические технологии / А. Я. Савельев // ВО в России. – 1990. – № 2. – С. 43–47. 208. Сасова И. А. Учебно-методическое обеспечение использования метода проектов в образовательной области "Технология" / И. А. Сасова // Метод проектов в технологическом образовании школьников : материалы Междунар. семин. – СПб. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2001. – С. 36–45. 209. Сафонова В. В. Культуроведение в системе современного языкового образования / В. В. Сафонова // Иностранные языки в школе. – 2001. – № 3. – С. 19–20. 210. Свенцицкий А. Л. Социально-психологический климат первичного производственного коллектива как объект исследования / А. Л. Свенцицкий // Социальная психология и социальное планирование / под ред. Е. С. Кузьмина, А. А. Бодалева. – Л., 1973. – С. 56–68. 211. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии. Учебное пособие / Г. К. Селевко. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с. 212. Семеног Е. Н. Профессиональная подготовка будущих учителей украинского языка и литературы : монография / Е. Н. Семеног. – Сумы : ВВП "Мечта", 2005. – 404 с. 213. Семеног О. М. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів-словесників при вивченні психолого-педагогічних курсів / О. М. Семеног // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2006. – № 4. – С. 41–51. 214. Семиченко В. А. Реалізація принципу цілісності у професійній підготовці майбутніх учителів (психологічний аспект) / В. А. Семиченко, Я. Я. Болюбаш // Вища і середня педагогічна освіта. – Вип. 16. – К. : Вища школа, 1993. – С. 12-16. 215. Сергиевский М. В. К вопросу о задачах обучения иностранному языку в школе / М. В. Сергиевский. – ИЯВШ 1945. – № 2. – С. 15–20. 216. Сидоренко В. К. Проектна методика як основа реалізації особистісно-орієнтованого навчання / В. К. Сидоренко // Молодь і ринок. – 2004. – № 1. – С. 19–24. 217. Сидоренко Т. Д. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя у процесі навчання : автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Т. Д. Сидоренко. – Кривий Ріг, 2002. – 20 с. 218. Сидоров С. В. Ментальные карты на практическом занятии по педагогике [Электронный ресурс] / С. В. Сидоров // Сайт педагога-исследователя. – Режим доступа : http://sv-sidorov.ucoz.com/blog/2013-03-08-36 219. Сисоєва С. О. Теоретико-методологічні засади підготовки вчителя до педагогічної творчості // Сучасна вища школа : психолого-педагогічний аспект : монографія / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ВІПОЛ, 1999. – 442 с. 220. Сисоєва С. О. Технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки : Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія / С. О. Сисоєва, А. М. Алексюк, П. М. Воловик, О. І. Кульчицька, Л. Є. Сігаєва, Я. В. Цехмістер [та ін.] ; наук. ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ВІПОЛ, 2001. – 502 с. 221. Скворцова И. И. Проектная технология развития иноязычной монологической речи учащихся : Общепедагогический аспект : дисс. ... кандидата пед. наук : 13.00.01 / Скворцова Ирина Игоревна – Саратов, 2000. – 171 с. 222. Сластенин В. А. Педагогика : учеб. пособ. для студ. пед. учеб. завед / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко и др. – М. : Школа-Пресс, 1998. – 512 с. 223. Сластенин В. А. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя / В. А. Сластенин // Советская педагогика. – 1991. – № 16. – С.79–84. 224. Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процес се профессиональной подготовки. – М. : Педагогика, 1990. – 300 с. 225. Сластенин В. А. Педагогика и психология инновационного образования / В. А. Сластенин. – М. : Прометей, 2009. – 164 с. 226. Сластенин В. А. Профессиональная готовность учителя к воспитательной работе : содержание, структура, функционирование : Профессиональная подготовка учителя в системе высшего педагогического образования / под ред. В. А. Сластенина. – М. : МГПИ, 1982. – 182 с. 227. Словарь лингвистических терминов / сост. О. C. Ахманова. – М. : Советская энциклопедия, 1969. – 607 с. 228. Смирнов А. В. Статистическая обработка анкет содержащих бальные шкалы / А. В. Смирнов, Р. А. Смирнова // Резервы интенсификации учебно-воспитательного процесса педвуза : Межвуз. сб. науч. труд. – Кострома, 1990. – С. 117–121. 229. Советский энциклопедический словарь / под ред. А. М. Прохоров. – 4-е изд. – М. : Советская энциклопедия, 1989. – 1632 с. 230. Современные направления в методике обучения иностранным языкам : учебное пособие / под ред. Е. И. Пассова, Е. С. Кузнецовой. – Воронеж : НОУ «Интерглингва», 2002. – 40 с. 231. Соколова І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – Д. : АРТ-ПРЕС, 2008 – С. 23–24. 232. Соловова E. H. Подготовка учителя иностранного языка с учетом современных тенденций обновления содержания образования / E. H. Соловова // Иностранные языки в школе – 2001. – № 4. – С. 8–11. 233. Социальные коммуникации (теории, методология, деятельность) : [словарь-справочник] / сост. В. А. Ильганаева. – Х. : Городская типография, 2009. – 346 с. 234. Соціолого-педагогічний словник / за ред. В. В. Радула. – К. : «ЕксОб», 2004. – 304 с. 235. Спирин Л. Ф. Теория и технология решения педагогических задач : Развивающее профессионально-педагогическое образование и самообразование / Л. Ф. Спирин. – М. : Российское Педагогическое Агентство, 1997. – 174 с. 236. Степанова И. М. Технология проектного обучения как средство формирования учебно-познавательной самостоятельности студентов младших курсов педагогических вузов : (учебный предмет «Иностранный язык») : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / И. М. Степанова. – Мурманск, 2002. – 21 с. 237. Сучасні шкільні технології / упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц. – Ч. І . – К. : Ред. загальнопед. газ., 2004. – 128 с. 238. Тарнопольский О. Б. Обучение этикету иноязычного педагогического и делового общения в языковом вузе : предисловие к исследованию / О. Б. Тарнопольский // Іноземна мова. – 2000. – № 3. – С. 29–31. 239. Теплоухова Л. А. Формирование универсальных учебных действий учащихся основной школы средствами проектной технологии : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Л. А. Теплоухова. – Ижевск, 2012. – 26 с. 215 240. Титова Л. Н. Профессионально-ориентированная подготовка будущих учителей-филологов к применению информационных технологий и компьютерных средств обучения в школе : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. Н. Титова. – Уфа, 2009. – 24 с. 241. Троцко Г. В. Теоретичні та методичні основи підготовки студентів до виховної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Троцко Ганна Володимирівна. – К. : Інститут ПППО, 1997. – 54 с. 242. Трубицина М. С. Опыт использования проектного метода в учебной деятельности / М. С. Трубицина // Проблемы содержания и методики преподавания иностранного языка. – Владимир, 1998. – С. 356–359. 243. Тушева В. В. Теоретичні основи формування науково-дослідницької культури студентів в системі вищої педагогічної освіти / В. В. Тушева. – С. 435–439. 244. Тюрина Е. А. Применение проектной технологии в курсе русского языка как иностранного на подготовительном отделении российского вуза : дисс. ... кандидата пед. наук : 13.00.02 / Тюрина Елена Александровна – Москва, 2011. – 219 с. 245. Федорова Г. А. Методическая подготовка будущих учителей информатики к организации проектной деятельности учащихся : автореф. дисс. на соискание канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Г. А. Федорова. – Омск, 2004. – 22 с. 246. Филимонов А. А. Организация проектной деятельности : учебно-методическое пособие / А. А. Филимонов, В. И. Гам. – Омск : Изд-во ОмГПУ, 2005. – 256 с. 247. Халеева И. И. Вторичная языковая личность как рецепиент инофонного текста / И. И. Халеева // Язык – система. Язык – текст. Язык – способность. – М. : Наука, 1995. – С. 277–285. 216 248. Халеева И. И. Основы теории обучения пониманию иноязычной речи (подгот. переводчиков) / И. И. Халеева. – М. : Высш. шк., 1989. – 236 с. 249. Халеева И. И. Языковая политика России / И. И. Халеева // Языковой портфель в России. Результаты І этапа пилотного проэкта. – М., 1999. – С. 3-5. 250. Харитонова Л. А. Формирование готовности будущих учителей иностранного языка к использованию информационных технологий в профессиональной деятельности : дисс. … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Л. А. Харитонова. – Чебоксары, 2005. – 205 с. 251. Хуторской А. В. Современная дидактика : учебник для вузов / А. В. Хуторской. – СПб : Питер, 2001. – 544 c. 252. Царев М. А. Коммуникативная деятельность как фактор формирования субъектности студента : дисс … кандидата пед. наук : 13.00.01 / М. А. Царев. – Оренбург, 2004. – 219 с. 253. Цыганова Л. В. Формирование стратегий самостоятельной работы будущих менеджеров средствами проектной технологии : дисс. ... кандидата пед. наук : 13.00.08 / Цыганова Лариса Васильевна – Тольятти, 2011. – 252 с. 254. Цыганова Л. В. Использование стратегий самостоятельной работы как предпосылка построения продуктивной модели учебной деятельности / Л. В. Цыганова // Изучение и преподавание иностранных языков : теория и практика. – Сызрань : СВВАУЛ, 2009. – С. 157–160. 255. Черницына С. А. Технология контекстного обучения студентов-филологов в процессе профессионально-педагогической подготовки в университете : дисс. ... кандидата пед. наук : 13.00.08 / Черницына Светлана Алексеевна, Курган, 2000. – 199 с. 256. Чечель И. Д. Метод проектов : субъективная и объективная оценка результатов / И. Д. Чечель // Директор школы. – М.,1998. – № 4. – С. 7–12. 257. Чечель И. Д. Метод проектов, или Попытка избавить учителя от обязан-ностей всезнающего оракула / И. Д. Чечель // Директор школы. – 1998. – № 3. – С. 11–12. 217 258. Чошанов М. А. Гибкая технология проблемно-модульного обучения : Методическое пособие / М. А. Чошанов. – М. : Народное образование, 1996. – 160 с. 259. Шварцман З. О. Профессионально-педагогическая подготовка учителя в университете / З. О. Шварцман. – Томск : Изд. Томск, ун-та, 1991. – 128 с. 260. Шендрик И. Г. Образовательное пространство субъекта учебно-профессиональной деятельности : методология, теория, практика проектирования : автореф. дисс. на соискание док. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / И. Г. Шендрик. – Екатеринбург. – 2011. – 51 с. 261. Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. – М. : Наука, 1966. – 301 с. 262. Щедровицкий Г. П. Коммуникация, деятельность, рефлексия / Т. П. Щедровицкий // Исследование речемыслительной деятельности. – Алма-Ата, 1974. – С. 12-29. 263. Щерба Л. В. Преподавание иностранных языков в средней школе / Л. В. Щерба // Общие вопросы методики [под ред. И. В. Рахманова]. – М., 1974. – 112 с. 264. Щербаков А. И. Профессиограмма учителя советской школы / А. И. Щербаков. – М., 1976. – 242 c. 265. Щербаков А. И. Психологические проблемы профессиональной подготовки учителя в высшей школе / А. И. Щербаков. – М., 1988. – 168 с. 266. Эверт H. A. Диагностика результатов педагогического труда / H. A. Эверт. – Красноярск, 1994. – 67 с. 267. Юрко Т. Б. Коммуникативная технология обучения русскому языку и литературе : формы и методы работы на уроке [Електронний ресурс] / Т. Б. Юрко. – Режим доступу : http://www.openclass.ru/node/215528 268. Яковлева Н. М. Подготовка студентов к творческой воспитательной деятельности / Н. М. Яковлева. – Челябинск: ЧГПУ, 1991. – 128 с. 269. Ястребцева Е. Н. Пять вечеров : Беседы о телекоммуникационных образовательных проектах / Е. Н. Ястребцева. – М. : Изд-во "Творческое объединение ЮНПРЕСС", 1999. – 63 с. 270. Ящук С. М. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно технологічної діяльності / С. М. Ящук // Рідна школа. – 2004. – № 4. – С. 10. 271. Bruner J. S. On Knowing / J. S. Bruner. – Cambridge, 1964. – 115 p. 272. Bruner J. S. Process of Education / J. S. Bruner. – Cambridge, 1971. – 328 p. 273. Byram M. Teaching and assessing intercultural communicative competence / M. Byram. – Clevedon : Multilingual Matters, 1997. – 124 p. 274. Eraut M. Educational Technology : Conceptual Frameworks and Historical Development / M. Eraut // The International Encyclopedia of Education. – Vol. 3. – Oxford : Pergamon Press, 1985. –1605 p. 275. Finn J. D. Technology and The Instructional Process in Lumsdaine / J. D. Finn // Teaching machines and Programmed Learning : A Source Book. Department of Audiovisual Instruction, National Education Association. – Washington, DC, 1960. – 552 p. 276. Flood J. Handbook of Research on Teaching Literacy Through the Communicative and Visual Arts, Volume II : A Project of the International Reading Association / J. Flood, Sh. B. Heath, D. Lapp. – Routledge, 2004 – 936 p. 277. Freeman Y. S. ESL/EFL teaching : Principles for success / Y. S. Freeman. –Portsmouth, NH : Heinemann, 1998. – 292 p. 278. Grabe W. Content-based instruction : Research foundations / W. Grabe, F. L. Stoller // In M. A. Snow, D. M. Brinton (Eds.) // The content-based classroom: Perspectives on integrating language and content – White Plains, NY : Longman, 1997. – P. 5–21. 279. Holten Ch. A quintessential content / In Snow, Marguerite A. & Brinton, Donna M., (eds.) // The content-based classroom : Perspectives on integrating language and content. – White Plains, NY : Longman, 1997 – P. 377–387. 219 280. Howell R. T. The Importance of the Project Method In Technology Education / R. T. Howell // Journal of Industrial Teacher Education. – Volume 40, № 3. – 2003. – P. 13. 281. Hutchinson T. Introduction to Project Work / T. Hutchinson. – Oxford : Oxford University Press, 1994. – 350 р. 282. Hutchinson Т. English for specific purposes : A learning-centered approach / Т. Hutchinson, A. Waters – Cambridge : Cambridge University Press, 1987. – 183 p. 283. Intel® «Обучение для будущего» (при поддержке Microsoft) : учеб. пособие. 2-е изд., перераб. – М. : Русская редакция, 2003. – 368 с. 284. Jerald M. Experiential language teaching techniques. Out-of-class language acquisition and cultural awareness activities / M. Jerald, R. C. Clark – № 3. – 2 ed. – Bratleboro, Vermont : Prolingua Associates, 1994. – 148 p. 285. Johnson D. Cooperative learning and social interdependence theory : Cooperative learning [Електронний ресурс] / D. Johnson, R. Johnson. – 1998. – Режим доступу : http://www.co-operation.org/pages/SIT.html 286. Johnson K. Designing Language Teaching Tasks / K. Johnson. – Macmillan, 2002. – 208 р. 287. Johnson K. Understanding language teaching : Reasoning in action / K. Johnson. – Boston : Heinle and Heinle, 2000. – Vol. 4, №. 3 – 149 р. 288. Kinsella K. Moving from comprehensible input to “learning to learn” in content-based instruction / K. Kinsella // In Snow, Marguerite A. & Brinton, Donna M., (eds.) // The content-based classroom : Perspectives on integrating language and content. – White Plains, NY : Longman, 1997. – P. 46–68. 289. Kolb D. Experiential learning : Experience as the source of learning and development / D. Kolb. – Englewood Cliffs, NJ : Prentice Hall, 1984. – 248 p. 290. Krashen S. The Natural Approach / S. Krashen, T. Terrell. – Oxford : Pergamon Press, 1983. – 283 р. 291. Lorenzo F. An analytical framework of language integration in L2 content-based courses : The European dimension. Language and Education 21 (6) / F. Lorenzo. – 2007. – P. 502–514. 292. Mitchell P. D. Educational Technology : Panacea or Placebo / P. D. Mitchell; //Aspects of Educational Technology, 4. – London : Pitham, 1970. – 552 р. 293. Muller B. –D. Begriffe und Bilder. Bedeutungscollagen zur Landeskunde / B. -D. Muller // Zeitsprache Deutch. – 1983. – № 2. 294. Munby J. Communicative Syllabus Design / J. Munby. – Cambridge : Cambridge University Press, 1998. – 183 p. 295. Nunan D. Designing Tasks for the Communicative Classroom / D. Nunan. – Cambridge : Cambridge University Press, 1989. – 224 p. 296. Nunan D. Syllabus Design / D. Nunan. – Oxford : Oxford University Press, 1988. – 176 p. 297. Nunan D. The learner-centered curriculum / D. Nunan. – Cambridge : Cambridge University Press, 1988. – 212 p. 298. Rubin J. Study of cognitive processes in second language learning / J. Rubin // Applied Linguistics. – 1981. – № 11. – Р. 118–131. 299. Rubin J. What the Good Language Learner Can Teach Us? / J. Rubin // TESOL Quarterly. – 1975. – № 9. – P. 43. 300. Sakamoto T. The role of educational technology in carriculum development / T. Sakamoto. – Paris, 1974. – P. 8. 301. Silber K. H. Some implications of the history of Educational Technology : we're all in this together / K. H. Silber // In : J. W. Brown, S. N. Brown, Educational Media Yearbook. – Littleton, Colorado : Libraries Unlimited, 1981. – P. 21. 302. Skinner B. F. The Science of Learning and the Art of Teaching / B. F. Skinner // Harvard Educ. Review. 1954. – Volume 24, № 2. – P. 96–108. 303. Skinner B. F. The technology of teaching / B. F. Skinner. – New York : Appleton Century, Crofts. – 1968. – 271 p. 304. Stakenas R. G. Technology in Education : ITS Human potential / R. G. Stakenas, R. Kaufman – Phi Delta Kappa, Bloomington, Indiana (USA), 1981. – 140 p. 305. Stern H. H. Analysis and Experiences a Variables in Second Language Pedagogy / H. H. Stern. – Cambridge : Cambridge University Press, 1990. – 217 p. 306. Stern H. H. Fundamental Concepts of Language Teaching / H. H. Stern. – Oxford University Press, 1983. – 582 p. 307. Thomas R. M. The Nature of Educational Technology / R. M. Thomas // In : Educational Technology. Its Creation, Development and Cross Cultural Transfer. – Oxford : Pergamon Press, 1987. – P. 1–34. 308. Underhill A. Training, development and teacher education / A. Underhill // In : Teacher Development. – Newsletter, 1988. – №9. – P. 4. 309. Wedemeyer C. The Future of Educational Technology in the USA / C. Wedemeyer, G. Moir(ed.). // Teaching and Television : ETV Explained – Oxford, 1967. – P. 130–138. 310. White paper on Education and Training. Teaching and Learning. Towards the Learning Society [Електронний ресурс] / Recommendation of the Committee of Ministers on Linguistic Diversity. – Режим доступу : http://europa.eu/documents/comm/white_papers/pdf/com95_590_en.pdf 311. Wilkins D. Notional Syllabuses / D. Wilkins. – London : Oxford University Press, 1976. – P. 83–90. 312. Woodward T. Planning lessons and courses / T. Woodward. – Cambridge : Cambridge University Press, 2001. – 266 p. 313. Yalden D. W. The problems of reintroducing carnivores / D. W. Yalden // In : Mammals as predators. Symposia of the Zoological Society of London №65. – Oxford University Press, NY, 1993. – P. 289–306. 314. Yalden J. Principles of course design for language teaching / J. Yalden. –Cambridge : Cambridge University Press, 1997. – P. 87–93. citation: Дуплійчук, О. М. (2015) Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16823/1/%D0%B4%D0%B8%D1%81.pdf