eprintid: 16913 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/01/69/13 datestamp: 2015-04-14 08:27:18 lastmod: 2015-04-14 08:27:18 status_changed: 2015-04-14 08:27:18 type: article metadata_visibility: show title: Інтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи language: ukraine abstract: Актуальність дослідження. Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроків є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій. Життя доводить, що в складних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень). Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення, вмінням бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили попередники. На сучасному етапі модернізація навчально-виховного процесу покликана сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для цього їй потрібні певні навички: думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов. Мета статті полянає у вивченні особливостей використання інтерактивних технологій навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи. creators_name: Дубравська, Н. М. creators_name: Данилюк, К. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти:збірник науково-методичних праць publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ імені Франка pagerange: 206-209 refereed: TRUE referencetext: 1. Художественное творчество и ребенок / ред. Н. А. Ветлугиной. – М., 1972. – 236 c. 2. Педагогическая психология / ред. Н. В. Клюевой. – М.: П24 Владос-Прес, 2003. – 346 с. 3. Матюшин А.Н. Загадки одаренности: проблемы практической диагностики. – М.: Школа-прессе, 1993. – 200 с. 4. Батищев Г. С. Познание и творчество. – М.: Педагогика, 1991. – 120 c. 5. Гилфорд Джо Пол. Три стороны интеллекта / Психология мышления. – М.: Прогресс, 1965. – 335 c. 6. Никитин Б. П. Ступеньки творчества или развивающие игры. – М., 1991. – 210 c. 7. Лeрнeр И.Я. Дидaктичeскиe oснoвы мeтoдoв oбучeния. – М.: Пeдaгoгикa, 1981. – 185 с. 8. Блонский П. П. Развитие мышления школьника. – М.: Педагогика, 1935. – 205 с. citation: Дубравська, Н. М., Данилюк, К. В. (2015) Інтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти:збірник науково-методичних праць. с. 206-209. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16913/1/2015%2C%20%D0%94%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D1%8E%D0%BA%2C%20%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf