%0 Journal Article %A Дубравська, Н. М. %A Григорчук, О. О. %D 2015 %F zu2:16914 %I Житомир: Вид-во ЖДУ імені Франка %J Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць %T Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/16914/ %X Для творчого розвитку особистості особливу увагу потрібно звернути на розвиток дитячої уяви і фантазії. Поняття «уява» та «фантазія» часто використовуються синонімічно. Однак існує думка, що за ними криється різна психологічна реальність. Розрізнити їхні функції дуже важко, подібно до того, як «у річці важко відділити холодну течію від загального потоку її вод» (Я. Е. Ґолосовкер). Є різні чинники, що впливають на розвиток уяви та фантазії. Кожен вчений висуває свою думку, щодо того, які саме чинники впливають на їх розвиток. Саме це зумовило вибір теми нашої наукової статті. Мета дослідження полягає у вивченні чииників розвитку