eprintid: 16916 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/01/69/16 datestamp: 2015-04-14 08:27:38 lastmod: 2015-04-14 08:27:38 status_changed: 2015-04-14 08:27:38 type: article metadata_visibility: show title: До проблеми формування творчої особистості молодшого школяра language: ukraine abstract: Суспільство без високого рівня освіти не має майбутнього. Тому, у ХХІ століттї загальна середня освіта України має зазнати ряд радикальних змін. Це зумовлено необхідністю виховання творчої особистості, яка повинна мати гнучке продуктивне мислення, розвинену активну уяву для вирішення найскладніших завдань, які висуває життя [4]. Створення умов для формування творчої особистості громадянина, реалізації та самореалізації його природних здібностей і можливостей в освітньому процесі – є одним із стратегічних завдань, визначених у Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ ст.)». Головною метою освіти, визначеною Національною доктриною розвитку освіти, є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, формування поколінь, здатних навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства. Таким чином, у суспільстві відбуваються бурхливі зміни, які змушують реагувати на них адекватно і, отже, активізувати творчий потенціал людини. Відповідно з цим необхідні вибір і розробка правильних засобів формування творчої особистості, тому що колишні ідеї вже не відповідають освітнім вимогам нового тисячоліття. Саме це зумовило вибір теми нашої наукової статті. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей формування творчої особистості молодшого школяра в умовах загальноосвітньої школи. creators_name: Дубравська, Н. М. creators_name: Оберемська, В. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ імені Франка pagerange: 237-240 refereed: TRUE referencetext: 1. Барко В.І., Тютюнникова А.М. Як визначити творчі здібності дитини? – К., 1991. – 80 с. 2. Вержиковська Л.Г. Засоби стимулювання формотворної діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (педагогічні науки). – Бердянськ: БДПУ, 2002. – №3. – С. 128-134. с. 240 3. Звєрік О.П. Потяг до творчості розвивається з дитинства // Рідна школа. – 1993. - № 4. – С. 27 – 28. 4. Лещенко М.П. Технології підготовки вчителів до естетичного виховання за рубежем (на матеріалах Великобританії, Канади, США) Автореф. дис.докт.пед.наук. – К., 1997. – 24 с. 5. Смульсон М.Л. Психологічні проблеми навчання творчості // Психологія / За ред. Ю.Л. Трофімова. – К., 2000. – 560 с. 6. Коновець С. В. Образотворче мистецтво в початковій школі: Метод. посібник / С. В. Коновець. – К., 2000. – 79 с. citation: Дубравська, Н. М., Оберемська, В. В. (2015) До проблеми формування творчої особистості молодшого школяра. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 237-240. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16916/1/%D0%9E%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%2C%20%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%202015.pdf