eprintid: 16917 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/01/69/17 datestamp: 2015-04-14 08:27:43 lastmod: 2015-04-14 08:27:43 status_changed: 2015-04-14 08:27:43 type: article metadata_visibility: show title: Психофізіологічні особливості темпераменту молодших школярів language: ukraine abstract: Вивчення психофізіологічних особливостей темпераменту дітей молодшого шкільного віку дає змогу краще пізнати учня як ззовні, так і внутрішньо, передбачити його подальші дії, знайти до кожного індивідуальний підхід. Створення сприятливих умов для повноцінного спілкування з дитиною багато в чому визначає особливості розвитку її самосвідомості, ставлення до оточуючих, а також характер самопочуття серед людей. Мета даного дослідження полягає у вивченні психофізіологічних особливостей темпераменту, які типологічно зумовлюють індивідуальний стиль учбової діяльності молодших школярів. creators_name: Дубравська, Н. М. creators_name: Петруняк, Н. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ імені Франка refereed: TRUE referencetext: 1.Васецька Т.М. Врахування особливостей темпераменту у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку: На допомогу вчителям початкових класів, вихователям, батькам. – Кіровоград: "Імекс ЛТД", 1998. – 54 с. 2. Васецька Т.М. Особливості впливу темпераменту на індивідуально-психологічний стиль учбової діяльності // Психологія. Збірник наукових праць: НПУ імені М.П. Драгоманова. – Вип. № 1(8). – К., 2000. – С. 189-195. 3. Кузьменко В. У. Розвиток індивідуальності дитини 3-7 років: Монографія. – К.: НПУ їм. М. П. Драгоманова, 2005. – 354 с. 4. Солодуха М.С. Індивідуальний підхід: його суть і шляхи реалізації у вихованні дошкільників. – К., 1996. – 124 с. citation: Дубравська, Н. М., Петруняк, Н. В. (2015) Психофізіологічні особливості темпераменту молодших школярів. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16917/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%8F%D0%BA%2C%20%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%202015.pdf