eprintid: 16949 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/01/69/49 datestamp: 2015-04-14 11:46:32 lastmod: 2015-04-14 11:46:32 status_changed: 2015-04-14 11:46:32 type: article metadata_visibility: show title: Пізнавальна активність як предмет дослідження психологічної науки language: ukraine creators_name: Мачушник, О. Л. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2012-01 date_type: published publication: Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна 27-28 січня 2012року). publisher: Одеса, ГО «Південна фундація педагогіки» pagerange: 23-25 refereed: TRUE referencetext: 1. Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности (Основные положения, исследования и применение). / Пер. с англ. С. Меленевская, Д. Викторова. Санкт-Петербург. – СПб: Питер Ком, 1998. – 608 с. 2. Фромм Э. Иметь или быть? – М., 1990 – 336 с. 3. Джидарьян И.А. Категория активности и её место в системе психологического знания // Категории материалистической диалектики в психологии / Отв. ред. Л.И.Анцыферова. – М.: Наука, 1988. – 245 с. citation: Мачушник, О. Л. (2012) Пізнавальна активність як предмет дослідження психологічної науки. Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна 27-28 січня 2012року).. с. 23-25. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/16949/1/%D0%9C%D0%B0%D1%87%D1%83%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA2012%D0%9F%D0%90%D1%8F%D0%BA%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%94%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B8.pdf